دانش نژاد از پلمب دو مرکز غیرمجاز آرایشی، بهداشتی به دلیل دخالت درامور پزشکی درشهرستان ایوان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰ 14 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دنش نژاد بیان داشت: :دخالت آرایشگاه‌ها در امور پزشکی به هر نحوی ممنوع و آن را تخلف می‌دانیم، و دراین راستا باهمت کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، شبکه بهداشت ودرمان شهرستان و اماکن نیروی انتظامی دو مرکز غیرمجاز (آرایشگاه زنانه) درتاریخ ۱۴۰۰/۷/۲۱در شهرستان به علت دخالت در امور پزشکی و بی توجهی به اصول بهداشتی پلمب شدند.

وی گفت : این آرایشگاه‌ها در محله‌هایی ازشهرستان ایوان قرار گرفته و به دلیل دخالت در امور پزشکی و اقداماتی همچون انواع اعمال جراحی بر روی پوست و بدن برای مراجعین خانم پلمب شدند.

دانش نژاد اظهار کرد: صورت عضو مهمی از بدن انسان است که شریان‌ها و عصب‌های زیادی دارد و بار‌ها مشاهده شده که با تزریق غیر اصولی ژل- بوتاکس و یا اعمال دیگر و برخورد سوزن با این شریان‌های مهم اطراف آن دچار مردگی بافت گردیده و یا در برخی موارد وارد شدن آسیب‌های جدی به اعصاب بینایی، سبب کور شدن کامل فرد شده است.

وی ادامه داد : از طرفی در این مکان‌ها به دلیل رعایت نکردن شرایط بهداشتی امکان ابتلا به انواع بیماری‌های عفونی از قبیل هپاتیت و ایدز نیز وجود دارد لذا از همه افراد تقاضا داریم درصورت نیاز به دریافت خدمات پزشکی حتما به پزشک متخصص مراجعه کرده تا در شرایط کاملا ایمن و بهداشتی تحت درمان قرار گیرند.

دانش نژاد افزود: همچنین از همه افراد درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را با شماره تلفن ۳۳۲۳۶۲۰۰واحد نظارت بردرمان و یا واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اطلاع دهند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار