سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام با یادآوری اینکه خدمات اداری تنها در ازای رصد کارت واکسن کرونا به متقاضیان ارائه خواهد شد، گفت: پایان مهرماه، آخرین فرصت برای تزریق واکسن کرونا توسط کارمندان دستگاه های اجرایی است.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ 15 October 2021

به گزارش تابناک ایلام، عهدیه طهماسبی روز پنجشنبه اظهار داشت: براساس تصمیم ستاد کرونا با توجه به واگیر بودن بیماری کرونا ویروس و سرعت انتقال آن به سایرین، خدمات اداری با رصد کارت واکسیناسیون ارائه می شود.

وی تاکید کرد: در راستای سلامت عمومی جامعه کلیه کارکنان دستگاه‌ها، سازمان ها و نهادها ، مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها و بانک‌ها نیز باید علاوه بر تزریق واکسن همچنان  به رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل های بهداشتی به منظور پیشگیری از پیک های بعدی و ریشه کنی کامل بیماری همکاری کنند. 

فرصت کارمندان برای تزریق واکسن کرونا تا پایان مهرماه 

سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری ایلام اظهار داشت: کارکنانی که تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده اند، حداکثر تا پایان مهرماه فرصت دارند تا به مراکز تزریق واکسن مراجعه و نسبت به تزریق اقدام کنند.

طهماسبی اظهار داشت: کلیه کارکنان پس از تزریق واکسن کرونا با مراجعه به سایت Salamat.gov.ir نسبت به دریافت کارت واکسن دیجیتال اقدام و جهت اقدامات بعدی به امور اداری دستگاه‌های محل خدمت ارائه کنند.

وی افزود: کارمندانی که واکسن کرونا نزنند، بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا از خدمات رفاهی محروم خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد با واکسیناسیون اکثریت افراد جامعه انشاالله شاهد از بین رفتن این بیماری همه گیر باشیم و زندگی به روال عادی برگردد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار