مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام خبر داد؛
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: نتیجه بررسی وزارت کشور در خصوص تعیین صلاحیت شهردار پیشنهادی به شورای شهر ایلام ابلاغ شده است.
کد خبر: ۱۰۰۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 16 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا شریفی اصل  اظهار داشت: برخلاف انتشار مطلبی در شبکه های مجازی مبنی بر اینکه صلاحیت شهردار پیشنهادی ایلام توسط وزارت کشور در دست بررسی است، صلاحیت این گزینه احراز و تایید نشد.

وی افزود: وزارت کشور طی یک نامه رسمی به رییس شورای شهر ایلام در تاریخ ۱۴ مهرماه به صراحت عدم تایید صلاحیت شهردار پیشنهادی ایلام را اعلام کرده است و بنا بر محتوای این نامه صلاحیت طالب صادقیان توسط مراجع ذی صلاح مورد تایید قرار نگرفت.

شریفی اصل ادامه داد: وزارت کشور در تاریخ ۱۸ مهرماه و با ارسال نامه دیگری، اعضای شورای شهر ایلام را موظف و مکلف به بررسی و انتخاب یک گزینه واجد شرایط دیگر برای تصدی شهرداری ایلام کرده است.

وی یادآور شد: مطابق قانون، تایید نهایی شهرداران پیشنهادی برای کلانشهرها و مراکز استان ها توسط وزارت کشور انجام می گیرد که در این راستا اعضای شورای شهر باید شهردار منتخب و اسناد، مدارک، پیشینه، علمکرد و برنامه های پیشنهادی گزینه مورد نظر را برای بررسی و تایید صلاحیت به وزارت کشور ارسال کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار