رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته باعث فوت پنج نفر دیگر از مبتلایان به این ویروس در استان شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ 17 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با احتساب این پنج مورد فوتی جدید تعداد فوتی های استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۱۱۰ نفر رسیده است.

وی افزود: مجموع تعداد بستری های مبتلا به کرونا ۱۴۳ نفر است که ۴۳ نفر از آنها طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز بیمارستانی نقاط مختلف استان بستری شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: در بیمارستان های ایلام ۱۴ ، آبدانان هفت، ایوان، چرداول و دره شهر چهار، بدره، سیروان، ملکشاهی و مهران ۲، چوار و دهلران نیز هرکدام یک بیمار بستری جدید داشته اند و هلیلان نیز فاقد بیمار بستری است.

کریمیان یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تست ابتلا به این ویروس در ۶۲ هزار و ۵۰ نفر مثبت بوده است که ۱۸۶ نفر از آنها مبتلایان جدید هستند.

وی در مورد آخرین رنگ بندی های استان هم توضیح داد: شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، دره شهر و آبدانان نارنجی، چوار، ملکشاهی، مهران و دهلران زرد و سیروان و هلیلان نیز آبی است.

به گزارش ایرنا، از ایتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد ۶۰ هزار و ۴۹۵ نفر مبتلا به این ویروس بهبود یافته اند و مراحل درمانی خود را با موفقیت طی کرده اند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار