مدیر شرکت توزیع برق ملکشاهی:
مدیر شرکت توزیع برق ملکشاهی از کشف و ضبط ۵۴ دستگاه ماینر در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 18 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ شعبان چگنی با بیان اینکه در شش ماهه امسال به دلیل کمبود تولید با قطعی‌های مکرر برق روبرو بودیم، عنوان کرد: با وجود اینکه میزان تولید در کشور مشکل داشت اما شرکت‌های توزیع در مقابل اعتراض‌ها بوده و به صورت حضوری یا غیرحضوری پاسخگوی مردم بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تعداد مشترکین شرکت در بخش خانگی ۷ هزار و ۵۶۳ مورد است، تصریح کرد: در بخش کشاورزی ۱۸۵ مشترک و در بخش صنعتی ۲۶ مشترک در سطح شهرستان وجود دارد که در پیک مصرف برق در نیمه اول امسال با وجود رشد مصرف انرژی در جهت تامین پایداری شبکه و رفاه عمومی علی‌رغم میل شرکت، اقدام به خاموشی‌ در شهرستان ملکشاهی شد.

مدیر شرکت توزیع برق ملکشاهی نیمی از مشترکین برق را به تعداد ۳۶۳۳ مورد مشمول تخفیف برق مصرفی عنوان کرد و گفت: میزان انرژی مشترکین مشمول تخفیف در حدود۵۹۳/۹۹۷ کیلو وات بوده است که این تعداد مشترک با بیش از ۳۰ میلیون تومان از طرح بخشودگی برخوردار شده است.

چگنی یادآور شد: از بین مشترکین برق شهرستان باید به تنها جایگاه مصرف CNG اشاره کرد که با رعایت الگوهای مصرف و بویژه در ایام پیک مصرف برق توانست از این شرکت ۱۰ میلیون پاداش دریافت کند.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم تبلیغات گسترده، عضویت در اپلیکیشن «برق من» با استقبال مناسبی روبرو نشد، خاطر نشان کرد: میزان خرابی‌ها در سال ۹۹ تنها ۲۱ مورد بوده که همگی به بیمه متعهد ارجاع داده شد و مبلغ خسارت پس از روند کارشناسی واریز گردید اما در شش ماهه اول امسال تعداد ۱۴۷ مورد ثبت خرابی در سامانه شهرستان ثبت شده است و در حال بررسی هستند.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان ملکشاهی در مورد پایش ادارات در تابستان امسال مطرح کرد: در طول پیک مصرف تابستان ادارات، شرکت‌ها و بانک‌ها مورد پایش قرار گرفتند و ضمن دعوت به همکاری با شرکت، موارد توصیه‌ایی در راستای بهینه سازی مصرف برق ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: نسبت به سال گذشته ۱۹۴ مشترک به چرخه‌ی مصرف برق در بخش مشترکین خانگی اضافه شده است.

چگنی همچنین به کشف ۵۴ دستگاه ماینر در سطح شهرستان اشاره و اضافه کرد: ۵۳ دستگاه به صورت یکجا و یک مورد نیز جداگانه کشف و پس از صورت‌جلسه تحویل مقامات قضایی شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار