رئیس اداره ورزش و جوانان هلیلان:
حسینی از اجرای بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هلیلان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با کمک و همکاری هیات‌های ورزشی و سمن‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 20 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سید مسعود حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هلیلان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته تربیت بدنی به جامعه ورزشی و خصوصا قهرمانان و ورزشکاران، از اجرای بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هلیلان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و عنوان کرد: این برنامه‌ها با کمک و همکاری هیات‌های ورزشی و سمن‌ها تدارک دیده شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هلیلان با بیان اینکه به گفته بزرگان دین، روح سالم در بدن سالم است، اظهار داشت: وقتی جسم جوانان و مردم جامعه سلامت باشد قطعا نقش بسزایی در دین آن‌ها نیز خواهد داشت و برای همین بر همگان واجب است که نه تنها در مدت محدود بلکه در تمام روز‌ها و ساعات زندگی زمانی را برای ورزش اختصاص دهند.

سید مسعود حسینی با اشاره به اینکه بر اساس اهمیت ورزش در زندگی، هفته‌ای بنام هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است، تصریح کرد: در این میان وظیفه ما به عنوان متولیان ورزش و جامعه ورزشی این است که در این یک هفته محاسن ورزش را به همگان نشان داده و افراد بیشتری را به سمت ورزش جذب کنیم تا در آینده جامعه‌ای ورزشکار و نهایتا سالم داشته باشیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار