نماینده ولی فقیه در استان ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: زیرساخت ها و امکانات اداره پزشکی قانونی این استان باید ارتقا یابد و نیروی انسانی لازم تامین شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ 20 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار با مدیرکل پزشکی قانون ایلام اظهار داشت: برخورد عاطفی و با احترام و تسریع در انجام کار نقش مهمی در تکریم ارباب رجوع دارد.

وی افزود: ارتقا زیرساخت های پزشکی قانونی از جمله نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات مورد نیاز این اداره کل یک ضرورت است که باید در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه در ۲ سال اخیر عملکرد پزشکی قانونی در استان نسبت به گذشته بهتر شده است. یادآور شد: نباید به حفظ وضع موجود قانع بود و خروجی کار در پزشکی قانونی باید پیگیری و رفع مشکلات مردم باشد.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: پزشکی قانونی سازمانی است که برای ارائه خدمت به اقشار مختلف مردم نیازمند افزایش کیفیت خدمات رسانی در تمامی سطوح است.

وی تاکید کرد: پزشکی قانونی استان ایلام باید برای ارتقای وضع موجود، جذب نیرو و تجهیزات که یک چشم انداز بلند مدت تلاش کند چرا که در هنگام فوت یک فرد، کسانی که صاحب عزا هستند اولین دغدغه آن ها این است که کار خاکسپاری میت در اسرع وقت انجام شود و هر چه این روند به طول بیانجامد مشکلات صاحبان عزا بیشتر می شود.

حجت‌الاسلام کریمی تبار با تاکید بر توجه بر تکریم ارباب رجوع در پزشکی قانونی، افزود: یک بخش تکریم ارباب رجوع، برخورد عاطفی و با محبت همراه با احترام با مراجعه کنندگان است و بخش دیگر مربوط به تسریع در انجام کار آنان است که تحقق این ۲ موضوع، موجب رضایتمندی مردم می شود.

امام جمعه ایلام بیان کرد: برخی از کسانی که به سازمان های مختلف از جمله پزشکی قانونی مراجعه می کنند به حقوق خود آشنا نیستند که باید توسط کارکنان تکریم و راهنمایی شوند و با روی خوش با آنان برخورد شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار