خوشنویسان ایلامی رتبه اول نقاشی خط را در اختتامیه ششمین دوره دوسالانه ملی خوشنویسی ایران به دست آوردند و در ۳ رشته دیگر شایسته‌ی تقدیر شناخته شدند.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 20 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ در این جشنواره در بخش “نقاشی خط” رتبه اول به شمس‌الدین مرادی هنرمند ایلامی رسید و سید پیمان سادات نژاد، احمد صباحی کیا و مهدی منصوری نیز در بخش‌های نستعلیق و شکسته نستعلیق شایسته تقدیر شناخته شدند.

در این دوره از جشنواره ۱۱۴۱ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که یک رکورد در طول ۶ دوره برگزاری این دوسالانه محسوب می‌شود.

بعد از بررسی این آثار توسط هیئت انتخاب، ۲۵۰ اثر به مرحله حضوری نویسی بخش مسابقه راه پیدا کردند که در رشته‌های نستعلیق، شکسته، ثلث، نسخ و نقاشی‌خط با هم رقابت کردند.

در بخش نمایشگاهی نیز ۲۰۰ اثر برگزیده از ۲۲ تا ۳۰ مهر ماه در سرای تاریخی عالی‌قاپو و نگارخانه بانو در سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین در معرض دید عموم قرار دارد.

نمایشگاه آثار رقابتی ششمین دوسالانه خوشنویسی در مجموعه دولتخانه صفوی واقع در مجموعه دولتخانه صفوی در ابتدای خیابان سپه برگزار می‌شود، همچنین نمایشگاه آثار اساتید و بخش بانوان ششمین دوسالانه خوشنویسی در فرهنگسرای بانو واقع در چهارراه هشت بهشت و نمایشگاه نقاشی خط ششمین دوسالانه خوشنویسی در نگارخانه استاد محصص واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد قزوین در بلوار آزادگان(غیاث آباد) برپاست./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار