دبیرجبهه ایستادگی استان ایلام در گفتگو با تابناک ایلام گفت ؛
دبیرجبهه ایستادگی ایران اسلامی شاخه استان ایلام گفت : دوران رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده است ،اینک باید با فضای رفاقت و تعامل زمینه تحقق برنامه ها واهداف دولت در استان را فراهم آوریم.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ 13 December 2021

دبیرجبهه ایستادگی ایران اسلامی شاخه استان ایلام گفت : دوران رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده است ،اینک باید با فضای رفاقت و تعامل زمینه تحقق برنامه ها واهداف دولت در استان را فراهم آوریم.

به گزارش تابناک ایلام ؛ حامد محمدی در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد : انتخابات تجلی مردمسالاری نظام اسلامی است و احزاب وجریانات سیاسی پیشران فعالیت های سیاسی به حساب می آیند .

وی افزود : بدون حضور احزاب و فعالیت قانونی آنان در سپهر سیاسی کشور ،مردمسالاری معنا ومفهوم پیدا نخواهد کرد و از سویی نیز انتخابات معنای واقعی خود را از دست خواهد داد .

محمدی بیان داشت : در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری طیف ها واحزاب سیاسی جریان انقلاب با هم افزایی و همگرایی با جشم انداز آینده روشن برای ایران اسلامی ،زمینه ساز تحقق یک اتفاق بزرگ پس از انقلاب و در چارچوب گفتمان گام دوم انقلاب شدند .

دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی با اشاره به رقابت درون گفتمانی جریان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد : با وجود قرار داشتن جند تن از نامزدهای ریاست جمهوری در سبد جریان انقلاب ،اما رقابت های انتخاباتی در چارچوب مردمسالاری و تبیین برنامه ها به طور جدی دنبال شد .

این چهره سیاسی خاطر نشان کرد : احزاب وجریان های متصل به انقلاب با تبیین درست برنامه ها و ترسیم چشم انداز آینده کشور بر اساس منشورهای انقلاب اسلامی انتخابات منطقی و نتیجه محوری را رقم زند که خروجی آن به نفع جریان انقلاب رقم خورد .

وی اضافه کرد : اینک که سکاندار مدیریت کشور از جریان انقلاب است ،همه وظیفه داریم با دور شدن از فضای رقابتهای انتخاباتی ،با وحدت وهمدلی گام دوم را برای تثبیت پیروزی ها برداریم ،پیروزی از جنس تحقق شعارهای دولت که به رفع نگرانی های مردم منجر شود .

محمدی ادامه داد : مردم در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به صورت هدفمند به شعار انقلاب رای دادند ،بدیهی است عدم تحقق برنامه ها و شعارها در این دوره بیش از پیش آسیب های جدی متوجه جریان انقلاب خواهد کرد ،چرا که دراین برهه حساس ،ناامیدی مردم به معنای سرخوردگی آنان از جریان انقلاب معنا خواهد شد .

حامد محمدی با اشاره به روی کارآمدن مدیریت جدید در استان گفت : براین اساس مدیریت جدید استان در چارچوب اهداف دولت مستقر پای به عرصه خدمت گذاری گذاشته و در میدان مهم و حساسی گام نهاده اند ،راه جلب نظر ورضایتمندی مردم نیز از کانال موفقیت مدیریت جدید استان بعنوان پیشانی دولت سیزدهم می گذرد.

وی افزود : بایداین نکته اساسی و مهم مدنظر فعالین سیاسی وستادهای انتخاباتی استان قرار گیرد که ما در انتخابات با بسیج مردم وحمایت از جریان انقلاب صرفا به تکلیف خود عمل کرده ایم ،اینکه پیروزی گزینه جریان انقلاب را فرصتی برای ارتقاء یا کسب جایگاه خود ونزدیکانمان معنا کنیم ،در واقع بدترین جفا را در حق دولت سیزدهم  کرده ایم.

محمدی ادامه داد : همه ما باید از فضای انتخابات خارج شویم ،با وحدت کمک کار مدیریت جدید باشیم ،اینکه با سهم خواهی و تحمیل فشار بر استاندار ایلام فرصت انتخاب بهینه را از ایشان سلب نماییم ،در واقع در مسیری حرکت کرده ایم که خروجی آن به انتصاب مدیران ناتوانی منجر خواهد شد که تمامی اهداف دولت برای بهبود وضعیت مردم را عقیم خواهد کرد .

وی درپایان این گفتگو تصریح کرد : جبهه ایستادگی استان ایلام با تمام قدرت در کنار مدیریت جدید به ایفای نقش خواهد پرداخت واز تمامی ظرفیت ها برای هموار نمودن جاده خدمت به مردم از سوی مدیریت جدید استان بهره گیری خواهد کرد .ما آمده ایم که همسو با دیگر جریان های حامی انقلاب بدون سهم خواهی ومنفعت طلبی زمینه ساز اتفاقات خوبی برای دولت وملت باشیم ،اتفاقاتی که اثبات کند جریان انقلاب منافع مردم را بر منافع فردی وخویشاوندی ترجیج خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار