مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام:
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ۲۶۰ نفر از دانش آموزان ابتدایی از سراسر استان ایلام در کلاس مداحی نغمه‌های بهشتی با تدریس میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) که به صورت مجازی برگزار می‌شود ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۲۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ 18 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نجفی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام بیان داشت: کلاس مداحی نغمه بهشتی توسط میثم مطیعی ویژه پسران مقطع اول تا ششم ابتدایی به صورت مجازی برگزار می‌شود که مهلت ثبت نام آن یکم تا سیزدهم دی ماه سال جاری بود.

او تصریح کرد: در این کلاس مداحی ۲۶۰ نفر از دانش آموزان ابتدایی از سراسر استان ثبت نام کرده‌اند که در واقع به گفته مداحان و هیاتی‌های شاخص استان، استقبال از یک کلاس مداحی با این جمعیت بی‌سابقه بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: مجموعا این کلاس‌ها ۱۲ جلسه به صورت مجازی خواهد بود که تاکنون ۲ جلسه آن در سطح یک برگزار شده است.

او اضافه کرد: در سطح‌های بعدی از مداحان بومی استفاده می‌کنیم و در سطح سوم اگر همچنان استقبال خوب باشد درصدد هستیم که دوباره میثم مطیعی را برای تدریس دعوت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی در خصوص جا ماندگان از ثبت نام افزود: امکان ثبت نام برای جاماندگان وجود ندارد و سایت‌ها بسته شده، اما در سطح دوم کسانی که جا مانده‌اند می‌توانند ثبت نام کنند.

او با بیان اینکه هدف از برگزاری کلاس مداحی، ترویج معارف اهل بیت (ع) و تربیت ستایشگران اهل بیت (ع) است یادآور شد: فضای فرهنگی دچار رکود شده با این حال برنامه‌های این چنینی می‌تواند این رکود را از بین ببرد و چه بهتر کار جمعی ما با فضای کار دینی عجین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که از طریق چنین برنامه‌هایی مداحی اصولی در استان تقویت شود و ستایشگرانی داشته باشیم که علاوه بر تجربه بر علم و فن مداحی هم بیش از پیش آگاه شوند.

او با بیان اینکه این گروه سن برای اینکه بتوانند مجلس گردانی کنند حداقل باید ۳ الی ۵ سطح را بگذرانند تا از توانمندی‌های آن‌ها استفاده شود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هیات و مساجد در تعامل مستقیم با سازمان تبلیغات هستند ظرفیت برای استفاده از توانمندی‌های این افراد وجود دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار