سرپرست فرمانداری هلیلان با تاکید بر نظارت های میدانی بر تمامی صنوف شهرستان گفت: تحویل نان بی کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و در صورت مشاهده با متخلفان به شدت برخورد می شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ 16 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ کوروش عیوضی روز یکشنبه در بازدید سرزده از نانوایی های شهرستان افزود: نظارت مستمر بر نحوه پخت، عرضه نان مناسب و بهداشت نانوایی ها از سوی دستگاه های ذیربط باید بصورت مستمر در دستور کار باشد.

وی افزود: تمامی نانوایی های سطح شهرستان مدت زمان پخت نان، رعایت نکات بهداشت در زمان پخت و کیفیت آرد و نان را با دقت باید مدنظر داشته باشند.

سرپرست فرمانداری هلیلان تاکید کرد: باید بصورت مستمر بر چگونگی ارائه خدمات توسط نانوایی ها در شهرستان از طرف دستگاه های ذیربط نظارت شود.

عیوضی در جریان این بازدید کیفیت، کمیت، رعایت بهداشت فردی کارگران، نوع برخورد فروشندگان با مردم، وزن چانه های هر قرص نان با توجه به نوع نان را بررسی کرد.

وی اضافه کرد: ۱۵ نانوا در کل شهرستان هلیلان در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۵ نانوا در شهر توحید ( مرکز شهرستان) است که این نانواها ۲۰ درصد کمتر از نیاز خود به دلیل کمبود آرد، نان پخت می کنند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار