مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان؛
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: امدادگران این جمعیت طی ۲ روز گذشته در پی بارش برف به بیش از یک هزار و ۲۰۰ مسافر حادثه دیده امدادرسانی کرده اند.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 18 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر علی اکبری افزود: تاکنون هلال احمر در مجموع به ۳۹۹ خودرو گرفتار شده در محورهای برفگیر استان امدادرسانی کرده است.

وی افزود: در پی بارش برف از یکشنبه هفته جاری تاکنون ۲۶ تیم امدادی در محورهای ایلام به ایوان، ایلام به ارغوان محدوده تونل آزادی، ایوان به اسلام آباد گردنه قلاجه، آبدانان به دره شهر گردنه کبیرکوه، سیروان به سه راهی کارزان، ملکشاهی به میمه، ملکشاهی به ایلام و ایلام به دره شهر محدوده مله پنجاب مستقر شده و خدمات امدادی را به حادثه دیدگان ارائه کرده اند.

وی با ذکر اینکه خدمت رسانی نیروهای این جمعیت اعم از امدادگر و نجاتگر به خودروهای گرفتار شده در محورهای برف گرفته استان همچنان ادامه دارد، گفت: ۹۲ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۲۶ تیم از دیروز در محورهای برف گرفته استان مستقر و به حادثه دیدگان امداد رسانی می کنند.

وی اظهار کرد: در این مدت همچنین ١١ مسافر گرفتار شده در برف و سرما در محورهای مواصلاتی استان را در پایگاه های امدادی اسکان اضطراری داده اند.

مدیرعامل هلال احمر ایلام بیان کرد: در محورهای برف گرفته تیم های هلال احمر در حال خدمات رسانی به خودروها و مسافران در راه مانده هستند و خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان بوده و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار