سرپرست فرمانداری سیروان :
سرپرست فرمانداری سیروان گفت: کیفیت پخت نان در این شهرستان نامطلوب است که در این راستا با نظارت های میدانی با متخلفان بدون اغماض و به شدت برخورد می شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 18 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا رئیسی روز سه شنبه در بازدید سرزده از نانوایی های شهرستان از طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای نانوایی سطح این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: کیفیت پخت نان در این منطقه مطلوب نیست و با نانوایی های متخلف بدون اغماض برخورد می شود.

وی افزود: نظارت بر کیفیت پخت نان و زمان پخت با هدف کیفیت سنجی و رعایت حقوق مشتریان به صورت ویژه در دستور کار بازرسان است.

سرپرست فرمانداری سیروان ادامه داد: برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، طرح ویژه کیفیت سنجی، رعایت ساعات کار و تکریم مشتریان توسط نانوایی‌ها اجرا می شود.

رئیسی با اشاره به اینکه توزیع عادلانه سهمیه آرد بر مبنای سطح رضایت مندی مشتریان، ارتقای کیفیت و میزان واقعی تولید و عرضه نان خواهد بود، یادآور شد: با توجه به سرانه بالای مصرف نان در این شهرستان و به عنوان یکی از اقلام پر مصرف در سبد مصرفی خانواده‌ها، بدون اغماض با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نانوایی هایی که نان با کیفیت تولید کنند، ضمن تامین آرد مورد نیاز آنها، برای پخت نان باکیفیت نیز تشویق می شوند، اضافه کرد: اگر نانوایی در پخت نان تخلف داشته باشد، ضمن معرفی به تعزیرات حکومتی و دستگاه های ذیربط، سهمیه آرد آن نیز قطع خواهد شد.

رئیسی، سلامت مردم را مهم ترین اولویت کارگروه آرد و نان برشمرد و بر تشدید نظارت ها توسط گشت های مشترک و نظارت مستمر بر واحدهای نانوایی با هدف افزایش کیفیت و کمیت نان و رعایت بهداشت فردی و محیطی در خبازی‌ها تاکید کرد.

وی بیان داشت: باید نان با کیفیت تحویل مردم داده شود و با کسانی که سهل انگاری و یا کم فروشی و یا گران فروشی، کنند برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه اگر چنانچه به مسائل بهداشتی و افزودنی‌های مجاز توجه شود، بدون شک کیفیت نان بهتر خواهد شد و شاهد رضایت خاطر مردم خواهیم بود، افزود:برگزاری کلاس های آموزش با کمک فنی و حرفه ای برای افزایش مهارت بیشتر نیاز متصدیان نانوایی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار