مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان درجلسه شورای اداری استان گفت: با اتصال 4 روستای استان به اینترنت پرسرعت ، 121 خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 19 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس بیرامی  درجلسه شورای اداری حوزه ارتباطات استان با اعلام این خبر گفت: 4 روستای شهرستانهای ملگشاهی و چرداول با 121به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

بیرامی با اشاره به اینکه برای اتصال این روستاها 2سایت تلفن همراه ایجادشده است ، افزود: روستاهای پشته وامرز،پشته کل کل و میوله سفلی در شهرستان چرداول و روستای ملک آباد(شهیدکشوری) در شهرستان ملگشاهی به اینترنت پرسرعت مجهز و اعتبارات این طرح ها از محل اعتبارات توسعه روستایی(USO) وزارت ارتباطات تأمین گردیده است.

وی به برنامه وزارت ارتباطات برای اتصال روستاهای بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات اشاره و اظهارکرد:تاکنون اتصال 90درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات پایان یافته و پوشش96 درصدی جمعیت استان محقق شده است.

بیرامی بیان کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از 14هزار خانوار روستایی استان با جمعیت بیش از 50هزار نفر از محل جذب اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین همکاری شرکت مخابرات در برگردان شبکه همراه استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند

بیرامی ادامه داد: بر اساس برنامه ششم توسعه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف است، مشکلات ارتباطی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان را برطرف و اینترنت پرسرعت و پوشش تلفن همراه را برقرار کند./م

بیشتر بخوانید:
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار