فرماندار ویزه دهلران؛
معاون استاندار وفرماندار ویزه دهلران گفت: بصورت عملیاتی و بدور از سخنرانی ستاد تسهیل ازدواج جوانان در این شهرستان تشکیل می شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ 19 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ لطیف صادقی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع اشتغال و آسیب های اجتماعی گفت: این ستاد بصورت ویژه مسایل و موضوعات مختلف در خصوص تسهیل در امر ازدواج جوانان را پیگیری می کند.

وی افزود: این ستاد نقش موثری در تسهیل ازدواج جوانان ایفا خواهد کرد و باید بصورت دقیق امورات این حوزه را پیگیری و راهکارها و پیشنهادات خود را ارائه  و عملیاتی کند.

فرماندار ویژ ه دهلران به برگزاری کارگاه های آموزشی توسط بهزیستی و کمیته امداد و سایر متولیان در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت:این کارگاه ها باید با بهره گیری از ظرفیت اساتید مجرب،با نفوذ کلام و مسلط به مسایل و موضوعات اجتماعی و آسیب ها برگزار شود تا بتواند تاثیر گذاری خود را داشته باشد.

صادقی اشتغال را از دیگر مشکلات جوانان برشمرد و افزود: شرکت های خوبی در شهرستان فعال است و امیدواریم در آینده شاهد موج بیکاری جوانان در شهرستان باشیم.

وی کار و خدمت جهادی بطوری که مردم تاثیرآن را لمس کنند را از مدیران خواستار شد و تاکید کرد: مدیران باید در عرصه خدمت با انگیزه و پرتلاش و جهادی ظاهر شوند و کار آنها برای مردم قابل لمس باشد و در جامعه نمود داشته باشد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار