رئیس سازمان نظام پزشکی استان ایلام خبر داد ؛
رییس سازمان نظام پزشکی استان ایلام گفت: سازمان نظام پزشکی به عنوان یک مجموعه صنفی خود را جزو بدنه مردم می داند و به عنوان یک وظیفه و در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود، ورود به حوزه های فرهنگی و توسعه فرهنگ عمومی جامعه را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ 14 February 2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر علیرضا رمضانی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ایوان اظهار داشت : فرهنگ را باید از پایه و از سنین کودک ساخت و بهترین زمان و مکان برای این امر مهم کودکستان ها و مدارس ایتدایی هستند بنابراین باید بیشترین سرمایه گذاری فرهنگی در بین این نسل شود.

وی افزود : کتاب و کتابخوانی از جایگاه رفیع و محکمی در جامعه پزشکی کشور برخودار است و این قشر همواره با جدیت و دغدغه در کنار حفظ سلامت جامعه به عنوان ماموریت اصلی خود، به دنبال ارتقای شاخصی فرهنگی و کمک به روند توسعه آنها بوده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان ایلام ادامه داد: کمک به کتابخانه های عمومی بر اساس خواست و اراده شخصی اعضای هیئت مدیریت این سازمان و سایر همکاران جامعه پزشکی است و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، روند این حمایت بویژه در بخش تجهیز بخشهای کودک و تامین منابع مکتوب کتابخانه ها، ادامه خواهد یافت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام نیز در این جلسه اظهار داشت: حمایت سازمان نظام پزشکی استان ایلام در تامین کتاب و اسباب بازی برای بخش کودکان کتابخانه های عمومی استان، مصداق بارز امر خیر است.

حیدری افزود : خوشبختانه با تلاش هیئت مدیره این سازمان مبلغ 100 میلیون ریال تجهیزات مورد اشاره (کتاب و اسباب بازی برای بخش کودکان) برای کتابخانه های شهرستان ایوان خریدار و طی مراسمی اهدا گردید.

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های شهرستان ایوان یز در سخنانی با تقدیر از حمایت های بی دریغ اداراه کل کتابخانه های عمومی و سازمان نظام پزشکی استان ایلام از کتابخانه های عمومی این شهرستان، گفت : اقدام سازمان نظام پزشکی استان ایلام در جهت تامین تجهیز بخش های کودک و تامین منابع مکتوب کتابخانه های عمومی، یک الگوی رفتاری مهم و با اهمیت است که باید سرمشق سایر اقشار مختلف مردم و گروه های صنفی قرار گیرد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار