مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: همزمان با هفته بزرگداشت هلال احمر و یکصدمین سالگرد تاسیس این جمعیت، خدمات مرکز جامع توانبخشی به همین مناسبت از فردا با تخفیف به عموم مردم ارایه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ 07 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر علی اکبری  افزود: این خدمات شامل فیزیوتراپی، گفتار درمانی و شنوایی سنجی بوده که از فردا ۱۸ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته با تخفیف خواهد بود.

وی به سایر برنامه های هفته هلال احمر اشاره کرد و گفت: غرس نهال به یاد شهید امدادگر جمعیت هلال احمر استان ایلام در پارک جنگلی چغاسبز، غبار روبی مزار شهدای گمنام، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مانور درمان اضطراری در یکی از روستاهای محروم استان، اعزام تیم های سحر (حمایت های روانی ) و فراخوان اهدای خون توسط کارکنان و اعضای جوانان، داوطلبان و نجاتگران را از دیگر برنامه های هفته هلال احمر در این استان عنوان کرد.

به گفته مدیرعامل هلال احمر ایلام، توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت در استان، دیدار با خانواده شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان ایلام، اجرای طرح دادرس دو جشنواره و مسابقات و فعالیت های فرهنگی، ورزشی نیز اجرا می شود.

علی اکبری برپایی جشنواره و مسابقات و فعالیت های فرهنگی، ادبی، کاشت ۱۰۰ اصله نهال در استان توسط اعضای جوانان و داوطلبان و تجهیز کانون های جوانان در استان و شهرستان ها انجام خواهد شد.

وی از اعلام فراخوان برای عضویت داوطلبانه در این جمعیت خبر داد و گفت: جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه ای از فعالیت خانه های هلال و برگزاری مانور آمادگی در برابر حوادث نیز در طول این هفته برگزار می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار