رئیس سازمان نظام پزشکی ایلام ؛
رئیس سازمان نظام پزشکی ایلام  گفت: در صورت راه‌اندازی  بیمارستان 376  تختخوابی ایلام ، بسیاری از مشکلات و چالش‌های استان در زمینه خدمات درمانی رفع خواهد شد. اما افتتاح آن باید بدور از هیاهوهای سیاسی  و رفع نواقص زیربنایی  و تکمیل امکانات و تجهیزات پزشکی آن باشد در غیر این صورت  نمی تواند تامین کننده نیازهای درمانی مردم استان باشد، بلکه  تحمیل هزینه و سرگردانی مردم را به دنبال خواهد داشت .
کد خبر: ۱۰۴۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴ 07 May 2022

به گزارش تابناک ایلام  ؛ دکتر علیرضا رمضانی اظهار داشت : پروژه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی استان که از اهمیت بالایی برای مردم برخوردار است، قابل قبول برای مردم و جامعه پزشکی استان نخواهد بود که پس از گذشت ۱۲ سال به صورت ناقص و بدون تجهیز کامل به بهره‌برداری برسد بلکه باید این پروژه به‌صورت کامل و بدون نقص افتتاح شود تا مردم بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی افزود : در بخش سلامت، بيمارستان، به عنوان يكي از نهادهاي مهم ارائه دهنده خدمات بهداشتي درماني و آموزشي کشور به شمار مي رود که در ارتقاي سطح سلامت جامعه نقش اساسي ايفا مي كند.

دکتر رمضانی تاکید کرد: در صورت راه‌اندازی بیمارستان 376 تختخوابی ایلام ، بسیاری از مشکلات و چالش‌های استان در زمینه خدمات درمانی رفع خواهد شد. اما افتتاح آن باید بدور از هیاهوهای سیاسی و رفع نواقص زیربنایی و تکمیل امکانات و تجهیزات پزشکی آن باشد در غیر این صورت نمی تواند تامین کننده نیازهای درمانی مردم استان باشد، بلکه تحمیل هزینه و سرگردانی مردم را به دنبال خواهد داشت .

وی افزود : از اصحاب رسانه استان به عنوان نماینده افکار عمومی در راستای پیگیری مشکلات و انتشار اخبار ، بدون هیچ‌گونه طرفداری از جناح و یا تفکر خاصی قدرانی و تشکر می کنم .

رییس سازمان نظام پزشکی ایلام پیشرفت پروژه بیمارستان رازی ایلام تا این حد را مدیون زحمات تمامی همکاران و ریاست های پیشین و کنونی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، استانداران محترم استان و دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط بوده دانست و گفت: اقدامات این عزیزان در مسیر خدمت به مردم شریف استان قابل تقدیر و تشکر است و این سازمان آمادگی حمایت وهمکاری با دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راستای خدمت و ارتقا سطح سلامت مردم شریف استان ایلام را دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار