مدیر کل تامین اجتماعی استان خبر داد ؛
مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: سالانه ۹ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال به مستمری بگیران تحت حمایت بیمه تامین اجتماعی در استان پرداخت می شود.
کد خبر: ۱۰۴۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳ 08 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اشرف تابانی در دیدار با فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت: ۲۹۹ هزار بیمه شده اصلی و تبعی از خدمات بیمه ای تامین اجتماعی در استان برخوردار هستند و این تعداد ۵۰ درصد جمعیت استان را تشکیل می دهد.

وی تعداد مستمری بگیران استان را ۲۱ هزار نفر اعلام کرد و افزود: سالانه ۹ هزار و ۷۵۰میلیارد ریال مستمری به آنها پرداخت می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام بیمه زنان سرپرست خانوار را از مهمترین برنامه های تامین اجتماعی ذکر و تاکید کرد: زنان خانه دار و مجرد با پرداخت حداقل پنج میلیون و ۱۰۰ هزار ریال بیمه آنها در دستور کار قرار دارد و بیمه دانشجویان نیز از طرح های مهم سازمان است.

تابانی طرح ۳۰۷۰ را یادآور و گفت: در این طرح ۳۰ خدمت حضوری را به غیرحضوری تبدیل و بخاطر آن شاهد کاهش ۷۰ درصدی مراجعه کنندگان به تامین اجتماعی هستیم.

وی تعامل با کارفرمایان را از دیگر اقدامات برشمرد و اضافه کرد: بازرسی های کشفی در جهت تعامل بیشتر با کارفرمایان و کارگران در راستای افزایش بیمه شدگان و حاشیه امن برای کارگران به جد دنبال می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام خواستار پرداخت بدهی های شهرداری ها و ادارات شهسرتان دهلران به تامین اجتماعی شد.

فرماندار ویژه دهلران هم گفت: ۵۰ درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

لطیف صادقی با ابراز رضایت از عملکرد تامین اجتماعی شهرستان گفت: ارتقا سطح خدمات از مهمترین مطالباتی است که مد نظر باشد.

وی با اشاره به جمعیت، وسعت، مرزی بودن و شرکت های فعال و نیروهای کارگری در شهرستان افزود: احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان از ضروریات است که امیدواریم در دستور کار قرار گیرد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار