در کشور ما از بس وعده ها و بخشنامه های رنگارنگ صادر می شود و به نتیجه نمی رسد که دیگر وعده دادن و اخبار طرح های نافرجام برای مردم به یک رویه عادی تبدیل شده است .
کد خبر: ۱۰۴۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ 09 May 2022

تابناک ایلام؛ علی اصغر اسدی ::در کشور ما از بس وعده ها و بخشنامه های رنگارنگ صادر می شود و به نتیجه نمی رسد که دیگر وعده دادن و اخبار طرح های نافرجام برای مردم به یک رویه عادی تبدیل شده است .

اما در این بین برخی وعده ها و قوانین هم وجود دارد که عدم تحقق آن می تواند مضراتی را متوجه مردم کرده و منشأ مشکلاتی برای آنان باشد .

درست مثل همین یک قلم طرح حمایت از فرزند آوری !طرحی در راستای حمایت از افزایش جمعیت که به گونه ای با تبصره ها و ماده های پنهانی احاطه شده که اصل موضوع آن به چشم کسی نمی آید

مردم ظاهر آن را می بینند و بی خبر از محتوای پیچیده اش ،در مسیر فرزند آوری قدم بر می دارند. اما وقتی برای بهره مندی از مزایا و مشوقات آن پا پیش می گذارند با کلی قانون و ماده و تبصره دست و پا گیر روبرو شده و آخرش هیچ !! ،آنان می مانند و در این شرایط پرمشقت زندگی ،یک کودک باد کرده!! بر روی دست خالی پدر خانواده !

امروز برای کار بانکی به یکی از شعبات بانکی استان مراجعه کردم ،سر وصدای یک ارباب رجوع و ناسزا گویی آن به کارمندان بانک توجه ام را به آن جلب کرد !

چرایی آن را پرسیدم ،با عصبانیت جواب داد که این فلان فلان شده ها اول می گویند بچه بیاورید وام می دهیم ،حال که بچه دار شده ایم برای دریافت وام فرزند آوری معرفی شده ام ،بانک می گوید بر اساس تبصره مربوط به نرخ جمعیت شامل حال شما نمی شود !!حال من چه خاکی بر سرم بریزم ؟!

درست هم می گوید ،حق هم دارد که به هرکسی که دوست دارد ناسزا بگوید

اول به مردم بگویید که شرایط حمایت از طرح فرزند آوری چیست تا آنان بر اساس شرایط اقدام کنند !

تا آنها نمانند و افزوده یک مشکل جدید بر مشکلات بیشمار زندگیشان!طرف توان پر کردن شکم دیگر اعضای خانواده را ندارد ،حالا باید جور خرید پوشاک بچه و شیر خشک و....را به دردهایش بیافزاید!

آخه این چه کاریه سر مردم بینوا می آوردید!؟

کاری به دیگر مسایل نداریم ،اما حداقل این یک مورد طرح حمایت از فرزند آوری مصداق بارز کلاهبرداری قانونی است !

فردی برای وام و استفاده از مزایای طرح برای فرزند آوری اقدام می کند ،اما فردای بچه دار شدن زوایای پنهان این طرح به رویش گشوده می شود !او می ماند و فرزندی که نمی داند چگونه بزرگش کند!

شک نکنید تنها خروجی این طرح غیر صادقانه ،پر شدن کشور از فرزندان رها شده بی سرپرست خواهد بود .
خدا به خیر کند ؟/م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
خاک تو سر هر چ دروغگو
حجت محمدپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
سلام واقعا این حرفتون درسته برج ۲ بچه مون به دنیا اومده نه از وام خبری هست نه از ماشین همشون دروغه یه بخشنامه نوشتن نه استانداری جواب میده نه فرمانداری رفتم بانک میگه نرج باروری شما با فرزند فرق داره علتش اینه که من شهرستان به دنیا اومدم ۲ماهگی ایم اومدیم ارومیه کدملی من با فرزندم فرق میکنه هیچ نتیجه ای نگرفتم
محسن وفا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
متاسفم برای خودم که تو ایران به دنیا اومدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار