لیگ برتر فوتبال:
در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و شهرخودرو در ورزشگاه ازادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری یک گله آبی‌ها پایان یافت.
کد خبر: ۱۰۴۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 10 May 2022
تیم فوتبال استقلال بالاخره مقابل دیدگان هوادارانش به پیروزی رسید.
 
در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و شهرخودرو در ورزشگاه ازادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری یک گله آبی‌ها پایان یافت.
 
 
در اوایل نیمه دوم بازی، روزبه چشمی جای خود را به زبیر نیک‌نفس داد و این بازیکن لحظاتی بعد به علت خطای روی بازیکن شهرخودرو از داور کارت زرد دریافت کرد.
 
تماشگران استقلال در نیمه دوم بازهم نسبت به عملکرد داوری اعتراض داشتند و در صحنه‌های مختلف بازی علیه داور شعار دادند.
 
در یکی صحنه‌های حساس بازی در دقیقه ۶۳، محمد دانشگر روی یک ضربه سر می‌توانست دروازه شهرخودرو را باز کند اما ضربه او با واکنش دروازه‌بان شهرخودرو همراه شد و باعث شد تا هواداران استقلال حسرت‌ زیادی روی صحنه بخورند.
 
بازیکنان شهرخودرو در چند صحنه بازی به علت آسیب دیدگی و مسائل مختلف باعث توقف بازی شدند و در اواخر بازی این اتفاق باعث اعتراض استقلالی‌ها و خشم هوادارانش شد.
 
در دقیقه ۸۸ شور و شوق خاصی ورزشگاه آزادی را فرا گرفت. آرمان رمضانی با فرصت طلبی خود موفق شد دروازه شهرخودرو را باز کند و هیجان عجیبی در استادیوم به وجود بیاورد. این گل خوشحالی بی‌حد هواداران استقلال را به همراه داشت و تماشاگران تا پایان بازی چراغ قوه‌های خود را به نشانه خوشحالی روشن کرده بودند و تا پایان بازی مشغول تشویق تیم محبوب‌شان شدند.
 
تیم استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در بازی مقابل‌ تیم‌های نساجی، پرسپولیس، پیکان و شهرخودرو در حضور تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی به میدان رفت که ۳ بازی آن با نتیجه تساوی به پایان رسید و بازی آخر مقابل شهرخودرو با برتری یک گله آبی‌ها پایان یافت تا این تیم بعد از سه بازی با حضور تماشاگران، بالاخره پیروز شود./ح
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار