سرپرست پلیس فتا استان ایلام:
سرپرست پلیس فتا استان ایلام از شناسایی عامل کلاهبرداری در سایت دیوار با آگهی فروش لوازم آرایشی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ 12 May 2022

به گزارش تابناک ایلام؛  سرهنگ علیرضا یعقوبی بیان داشت: یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی در این پلیس حاضر و اعلام کرد از طریق سایت دیوار آگهی فروش موی طبیعی را مشاهده کرده است و طی دو مرحله جمعا مبلغ ۳۴۰ میلیون ریال برای صاحب آگهی واریز کرده است.

او تصریح کرد: شاکی پس از دریافت بسته‌های مو متوجه کیفیت پایین و تقلبی بودن آن شده و پس از تماس با صاحب آگهی خواستار بازگشت پول خود شده، ولی فروشنده و جوابگوی شاکی نبوده است.

به گفته سرهنگ یعقوبی : با انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا متهم شناسایی و وجه به کلاهبرداری شده به حساب شاکی بازگردانده شد.

او افزود: امروزه شاهد خرید و فروش کالا‌هایی نامرسوم از جمله لوازم آرایش از قبیل موی طبیعی در سایت‌های واسط فروش هستیم و تبلیغات آن در فضای مجازی بسیار به چشم می‌خورد که اکثر خریداران به منظور استفاده از آن در آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی اقدام به خرید می‌کنند.

سرپرست پلیس فتا استان ایلام با اشاره به اینکه خرید و فروش اینگونه کالا‌های نامرسوم هیچگاه در سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر انجام نمی‌گیرد، توصیه کرد وب‌ سایت‌های فروش اینترنتی و فروشگاه‌های معتبر را جهت خرید‌های آنلاین خود انتخاب کنند و همچنین هرگونه تفاوت قیمت معنی داری را یک هشدار کلاهبرداری تلقی کنید./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار