سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد ورود بانوان به ورزشگاه‌ها خاطرنشان کرد:‌ در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی در برخی از ورزشگاه‌ها شاهد حضور بانوان در مسابقات تیم ملی بودیم که هر چند در برخی ورزشگاه‌ها زیرساخت لازم فراهم نشده اما مصمم هستیم تا حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به صورت مطلوب و مناسب مهیا شود.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵ 11 May 2022
سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: زیرساخت‌های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه‌های کشور در حال مهیا شدن است و امیدواریم به زودی شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‌های مختلف کشور باشیم.
 
به گزارش تابناک ایلام به نقل از ایسنا؛ میرشاد ماجدی در پایان مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در استان قهرمان‌پرور و شهیدپرور اردبیل، برگزاری مجمع انتخاباتی فوتبال را یک رخداد شایسته و مناسب توصیف کرد و افزود: به رغم وجود پالس‌های منفی، ارکان و اعضای مجمع که پایه‌های اصلی فوتبال استان اردبیل هستند در این مجمع حضور داشته و شاهد برگزاری مجمعی با رعایت قوانین و مقررات طبق اساسنامه بودیم.
 
وی با تبریک به صمد نوتاش برای عهده‌داری مسئولت چهار ساله هیئت فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: امیدواریم با تلاش همه دست‌اندرکاران، اهالی فوتبال و مسئولان این استان در چهار سال آینده شاهد توسعه این رشته ورزشی در استان مستعد اردبیل باشیم.
 
سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد ورود بانوان به ورزشگاه‌ها خاطرنشان کرد:‌ در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی در برخی از ورزشگاه‌ها شاهد حضور بانوان در مسابقات تیم ملی بودیم که هر چند در برخی ورزشگاه‌ها زیرساخت لازم فراهم نشده اما مصمم هستیم تا حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به صورت مطلوب و مناسب مهیا شود.
 
ماجدی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: زیرساخت‌های لازم در این زمینه باید با تأمین اعتبار مورد نیاز فراهم آید که از جمله این زیرساخت‌ها ورودی و خروجی مجزا و سرویس‌های بهداشتی ویژه برای 2 قشر بانوان و آقایان است که امیدواریم در همه ورزشگاه‌ها با طراحی مناسب اجرایی و عملیاتی شود.
 
وی به کمبود منابع مالی فدراسیون اشاره کرد و ادامه داد: تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی ورود و انتقال پول به فدراسیون فوتبال ما را با تعلل روبه‌رو کرده و انتظار می‌رود با گشایش به وجود آمده پول واریزی فیفا به دستمان برسد.
 
امکان برگزاری مسابقات تدارکاتی با تیم‌های درجه یک اروپایی وجود ندارد
 
سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی برای حضور قدرتمندانه در جام جهانی فوتبال اظهار کرد: بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال رایزنی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را در این زمینه انجام می‌دهد و به زودی خبرهای خوشحال‌کننده‌ای در این زمینه به اطلاع مردم می‌رسد.
 
ماجدی تصریح کرد: هر چند تیم‌های مقابل حاضر نیستند تا عقد قرارداد نهایی اسمی از تیم آنها در بازی‌های تدارکاتی برده شود اما سعی ما بر این است تا با بهترین تیم‌ها بازی‌های تدارکاتی مناسبی را تا شروع جام جهانی برگزار کنیم.
 
وی در مورد بازی تدارکاتی تیم ملی ایران با تیم‌های درجه یک اروپایی نیز گفت: این امر به دلیل برنامه فیفادی امکان‌پذیر نیست چرا که تیم‌های اروپایی مشغول جام اروپا هستند و امکان بازی تدارکاتی با تیم‌های درجه یک اروپایی وجود ندارد ولی تلاشمان بر این است تا بهترین تدارک را برای تیم ملی تا آغاز جام جهانی ببینیم.
 
علی دایی باید خود برای انتخاب تیم تصمیم بگیرد
 
سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد بازگشت علی دایی بعد از سال‌ها به فوتبال کشورمان افزود: ما به وجود علی دایی به عنوان اسطوره فوتبال جهان و آسیا افتخار می‌کنیم و جای بسی فخر و مباهات بود که این اسطوره فوتبال در قرعه‌کشی جام جهانی نیز حضور داشته است.
 
ماجدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: علی دایی باید برای حضور در تیم‌های داخلی و خارجی خودش تصمیم‌گیری کند و ما همواره به نظر این شخصیت فوتبالی کشورمان احترام قائل هستیم.
 
وی از کمک ویژه فدراسیون برای هیئت‌های استان‌ها بعد از دریافت پاداش و منابع مالی از طریق فیفا خبر داد و اضافه کرد: ما آمادگی کمک به هیئت‌های فوتبال به ویژه استان اردبیل را در مسیر تقویت هیئت و تیم‌های ورزشی داریم.
 
ماجدی در مورد حضور تیمی از استان اردبیل در لیگ‌های یک و 2 بیان کرد: تنها با راهکار خرید امتیاز تیم‌های دسته اول و دوم امکان تیم‌داری استان اردبیل در این سطح وجود دارد و ما آماده همکاری با هیئت فوتبال استان اردبیل هستیم./ح
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار