مدیر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: اگر قرار است نرخ روغن و مابقی اعلام تغییری ایجاد کنند از طریق ستاد تنظیم بازار کشور مشخص خواهند شد و اگر قیمت‌ها یکسان باشد برای کارخانه‌ها اعلام و بصورت گسترده توزیع می‌کنند و کمبودی در بازار نخواهد بود.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ 12 May 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ عطایی افزود: مانند روزهای گذشته از صبح امروز روغن در سطح شبکه بازار توزیع شده است، الان با توجه به شایعات تغییر نرخ روغن کارخانه‌ها، منتظر قیمت جدید هستند و به صورت قطره چکانی توزیع انجام می‌دهند و اولویت را به مناطق و شرکت‌های خود می‌دهند.

وی گفت:  به طور روزانه هر مقداری که روغن وارد استان شود شرکت‌های پخش، فروشگاه‌های زنجیره ای توزیع خواهند کرد حتی صبح ۳۹ تن مرغ در سطح بازار توزیع و متاسفانه مردم به صورت فراوان خرید می‌کنند و در کمتر از چند ساعت دیگر روغن و مرغ در سطح بازار باقی نمی‌ماند.

عطایی ادامه داد:  ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان مبالغ پرداختی را جهت دریافت روغن به کارخانه‌ها واریز و معرفی مباشر به کارخانجات تولیدی انجام داده ولی توزیع روغن به صورت گسترده انجام نمی‌دهند که این مسئله از طریق وزارت جهاد کشاورزی پیگیری شده است.

وی بیان داشت : مردم استان نگران نباشند اگر به اندازه مصرف خود خریداری کنند قطعا هیچ کمبودی در بازار رخ نخواهد داد و در صورت هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ این مسئله را اعلام کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار