فرماندار هلیلان ؛
فرماندار هلیلان گفت:حذف ارز دولتی باعث کوتاه کردن دست مفسدان اقتصادی از سفره مردم و جلوگیری از چپاول بیت المال و توزیع عادلانه منابع است.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 14 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ کورش عیوضی درحاشیه میزخدمت در جمع مردم ضمن تشکر از حضور مسوولین شهرستان در همراهی و برگزاری میز خدمت گفت: ازدهه نود به بعد اقتصادکشور در اثر تحریم‌های استکبارجهانی، دچارمصائب و مشکلاتی شدکه به دلیل نداشتن برنامه منسجم متاسفانه دولت گذشته اقدام به خلق وچاپ پول کرده که نتیجه این اقدام،تورم افسارگسیخته ای بود که روزبه روزسفره معیشت خانواده ها را تحت تاثیر خود قرارداد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب راهکارهای مهمی را برای برون رفت اقتصاد ازاین رویه (تورم )بیان فرمودند که نسخه اقتصاد مقاومتی و اهمیت مقوله تولید و حمایت از کالای ایرانی از مهمترین آن‌ها است.

عیوضی یادآور شد: در دولت های گذشته مسائلی نظیر نظام بانکی، صندوق های بازنشستگی، نظام مالیاتی،موضوع یارانه ودهها خلا دیگر حل نشده باقی مانده وبه دولت سیزدهم تحمیل شد.

وی تاکیدکرد: این دولت مانیفست وراهکارهایی برای حل این مصائب در دست اقدام دارد که حذف ارز ترجیحی مهمترین اقدام بزرگی است که درحال حاضر به آن پرداخته است.

عیوضی گفت: همگان می دانیم هیچ جراحی بدون درد نیست این کالبد شکافی عظیمی که درعرصه اقتصاد به آن پرداخته این خود جهادی عظیم است وشجاعت ربیس جمهورانقلابی درعمل به وعده های انتخاباتی که به ملت داده قابل ستایش وحمایت است.

فرماندار هلیلان خاطر نشان کرد: در دولت سیزدهم خدمات و حماسه های بزرگی در طول کمتر از یکسال گذشته انجام داده که اهم آن ها: کنترل کرونا و تولید و تهیه واکسن، آزاد سازی سواحل برای استفاده عموم ملت، طرح رتبه بندی فرهنگیان، فعال شدن دیپلماسی منطقه ای و جهانی، افزایش فروش نفت علیرغم تحریم ها،نهضت ملی مسکن وسفرهای استانی است.

عیوضی افزود: حذف ارز دولتی یعنی کوتاه کردن دست مفسدان اقتصادی از سفره مردم مستضعف، جلوگیری از چپاول بیت المال توسط رانت خواران ، توزیع عادلانه منابع و دهها مزایای دیگر که اثرات مثبت آن را قاطبه مردم لمس خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به هجمه فرهنگی و رسانه ای دشمنان خارجی وحتی داخلی علیه جراحی اقتصادی توسط دولت شایسته و ضروری ست مردم را از مزایای این تحول اقتصادی آگاه سازند و مدافع این اقدام جهادی باشند.

فرماندار هلیلان ادامه داد:باید با مردم از درب صداقت و راستی همه چیز را بگوییم وقتی مردم که خود ملت حامی این نظام و انقلاب وبه خصوص برنامه های تیم اقتصادی دولت هستند را توجیه واقناع کنیم خود به خود وخود جوش مردم همراهی کرده و علیرغم پمپاژ خبری رسانه های معاند وبیگانه درمایوس کردن مردم و مسولان ،وایجادشکاف بین طبقات مختلف جامعه،این طرح جهادی با همراهی و همگامی ملت،به سرانجام رسیده و شاهد این امر هستیم.

وی خاطر نشان کرد:مسوولین با حضور میدانی وتکریم ارباب رجوع بیش از قبل،انسجام خوبی درخدمت کردن وانجام وظایف ذاتی داشته وخصیصه جهادی بودن در تک تک خادمین به مردم در سطح استان درتحقق عدالت ومهار تورم وجود دارد./م

بیشتر بخوانید:
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار