معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: سرمایه گذار بخش خصوصی آمادگی خود را برای سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در پتروپالایشگاه دهلران اعلام کرده است.
کد خبر: ۱۰۴۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 14 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهریار عباسی در نشست شورای اداری دهلران اظهار داشت: کار مطالعانی و مکان یابی این پروژه انجام و پیگیری ها در دست اقدام است و اگر به نتیجه برسد، زمینه اشتغال سه هزار نفر را فراهم می کند.

وی از پیگیری ها برای احداث ۲ نیروگاه ۱۷۵ مگاوات برق خورشیدی در دهلران خبر داد و افزود: مکان یابی لازم برای این پروژه ها نیز انجام شده و امیدواریم منتج به نتیجه شوند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام مرز چیلات را فرصتی کم نظیر برای شهرستان دهلران دانست و تاکید کرد: فعال شدن این مرز ضمن توسعه صادرات و اشتغال، نقش موثری در سفره مرزنشینان دارد.

عباسی دهلران را انبار غله استان ذکر کرد و یادآور شد: بیشتر گندم با کیفیت استان ایلام در این شهرستان تولید می شود

وی با اشاره به وجود ۱۴ واحد فعال صنعتی در دهلران و ۱۷ واحد نیمه فعال و راکد اضافه کرد: کمیته تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان باید فعال و تلاش کند واحدهای نیمه فعال و راکد را احیا کند.

معاون اقتصادی استاندار از فرماندار دهلران خواست با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع شورای اشتغال در شهرستان ۲ هفته یک بار این جلسه برگزار شود./م

بیشتربخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار