استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام از اصحاب رسانه استان به خاطر همکاری بسیار خوبی که در خصوص اطلاع رسانی هدفمندی یارانه ها داشته‌اند، تقدیر و گفت: هر رسانه ای با توجه به نفوذی که در جامعه دارد در جهت تبیین موضوع ورود مثبت داشته باشد.طرح اصلاح ساختار اقتصادی دولت را یاری کنند.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ 15 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام نیا  در نشست شورای برنامه ریزی استان در خصوص تبیین و اطلاع رسانی طرح هدفمندی یارانه ها بر لزوم ارائه این برنامه به مردم و اطلاع رسانی لازم تأکید کرد.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی علاوه بر اطلاع رسانی به جامعه هدف برای کارکنان و زیرمجموعه از جمله مدیران شهرستانی نشست هایی در این خصوص داشته باشند.

استاندار ایلام از اصحاب رسانه استان به خاطر همکاری بسیار خوبی که در خصوص اطلاع رسانی هدفمندی یارانه ها داشته‌اند، تقدیر و ابراز داشت: هر رسانه ای با توجه به نفوذی که در جامعه دارد در جهت تبیین موضوع ورود مثبت داشته باشد.

بهرام نیا یادآور شد: رسانه های استان همواره در خدمت نظام و مردم بوده اند و به هنگام تأثیرگذاری در راستای رسالت قلم حق مطلب را ادا کرده‌اند که از این بابت از همه آنها تقدیر می کنم.

استاندار ایلام گفت: روزهای پنج شنبه و جمعه در دهلران برنامه داشته و از صبح تا پاسی از شب در خدمت مردم شریف این شهرستان بودیم و رسانه ها در این سفر همکاری بسیار عالی داشتند که این جای تقدیر و تشکر دارد و تقاضا دارم این همراهی و همدلی را در راستای توسعه استان ادامه دهند.

وی با تأکید بر اینکه پیمانکارانی که حساب بانکی در استان ندارند، حق فعالیت نخواهند داشت، گفت: هنر مدیران الزام شرکت ها و پیمانکاران فعال در استان به پرداخت مالیات در استان و فعال نمودن حساب های بانکی است.

بهرام نیا اظهار داشت: توجه به واحدهای کوچک و تازه تأسیس و مانع تراشی برای فعالیت این واحدها که هنر نیست بلکه باید شرکت ها و پیمانکارانی که گردش مالی هزار میلیاردی دارند ملزم به بازکردن حساب بانکی در استان شود چرا که این کار می تواند دست بانک ها را برای ارائه تسهیلات و خدمات به مردم بازتر کند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه بیشترین تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در سطح کشور مخصوص استان ایلام است، اضافه کرد: در بحث تبدیل وضعیت ایثارگران معاونت توسعه به خوبی ورود کرده و در مقیاس ملی ایلام بهترین استانی بوده که ایثارگران را ساماندهی کرده است.

وی در خصوص تکریم و پیگیری مطالبات ایثارگران و خانواده های معظم شهدا در استان تأکید کرد: مدیران کل در سطح استان عنایت ویژه ای به فرزندان معزز شاهد و ایثارگر داشته باشند و مسئول پیگیری این اقدام هم خود مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود.

بهرام نیا در خصوص بحث منابع انسانی در دستگاه‌های اجرایی گفت: هیچ دستگاهی اجازه جذب نیرو را ندارد مگر اینکه با مجوز سازمان اداری و استخدامی و همچنین در صورت تأمین منابع آن از طریق برنامه و بودجه صورت گیرد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار