فرمانده انتظامی شهرستان سیروان:
فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از دستگیری ۴ سارق و کشف ۱۸ فقره انواع سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 16 May 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ هــادی گنــدمـی بیان داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در قالب طرح امنیت محله محور، توسط کلانتری و پاسگاه کارزان، یگان امداد و پلیس آگاهی به مرحله اجراء گذاشته شد.

او گفت: در اجرای این طرح، با اقدامات پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند، ماموران موفق شدند ۴ سارق را دستگیر کنند که سارقان پس از اقدامات فنی و پلیسی به ۱۸ فقره انواع سرقت (اماکن خصوصی، سرقت مغازه و...) اعتراف کردند.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته از ابتدای امسال تا کنون افزود: در این مدت ۳ کیلو و ۴۵۳ گرم مواد مخدر سنتی و ۹۳۴ گرم مواد مخدر صنعتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان خاطرنشان کرد: در طول همین بازه زمانی، یک قبضه اسحله جنگی و ۶ قبضه اسلحه شکاری به همراه ۳ هزار و ۴۵۶ نخ سیگار قاچاق و ۶۷۸ عدد انواع مواد محترقه کم خطر کشف و در مبارزه با قاچاق کالا نیز ۴ نفر که در زمینه قاچاق کالا فعالیت داشتند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

او با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل به مراجع قضائی، گفت: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری مردم به صورت مستمر در دستور کار انتظامی این شهرستان است و از شهروندان تقاضا می‌کنیم هشدار و توصیه‌های پلیسی را جدی بگیرند.

او عنوان کرد: در بسیاری از سرقت‌های صورت گرفته سهل انگاری مالباختگان کاملا محرز می‌باشد و می‌طلبد شهروندان آموزش‌های پلیسی را در پشیگیری از سرقت مدنظر قرار دهند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار