مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام؛
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام گفت :استاندار ایلام با ارایه نمونه ای هوشمندانه از مدیریت جهادی و راهبردی باعث پیشبرد امور و برنامه های مدیریتی به نفع مردم شده است .
کد خبر: ۱۰۴۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ 15 May 2022

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام گفت :استاندار ایلام با ارایه سبکی هوشمندانه از مدیریت جهادی و راهبردی باعث پیشبرد امور و برنامه های مدیریتی به نفع مردم شده است .

به گزارش تابناک ایلام ؛سرهنگ پاسدار محمد حسین فولادی در نشست شورای هماهنگی حفظ  ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام اظهار داشت  : دولت با استارت اصلاح ساختار اقتصادی ،شجاعانه چاقوی جراحی اقتصاد را در دست گرفته و تبیین این اقدام موثر بعنوان یک تکلیف بر عهده یکایک ما قرار گرفته است .

وی افزود :عمیق‌ترین مولفه برای تبیین عملکرد دولت انقلابی در جهاد تبیین ،دفاع مقدس و ارزشهای نهفته در آن است .

سرهنگ فولادی بیان داشت :هر آنچه که برای رسیدن به قله رشد و تعالی کشور مورد نیاز است در دفاع مقدس ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس وجود دارد .

این مقام نظامی استان خاطر نشان کرد :هنر ماندگاری مردان سخت کوش ایران اسلامی که پرچم عزت خود را مردانه بالا نگه داشتند ،توجه به ارزشهای والای دفاع مقدس و تبیین آن است

سرهنگ فولادی با اشاره به نقش جهاد تبیین در ماندگاری نظام گفت :دفاع مقدس و تبیین ارزشها و کارکرد معنوی و فرهنگی آن برای قرن ها کشور را بیمه خواهد کرد .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با تبیین نگاه خاص استاندار ایلام به مقوله دفاع مقدس در استان تصریح کرد :استاندار ایلام از همان آغاز ماموریت خود بعنوان نماینده عالی دولت در استان ،توجه به فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک مولفه پیش برنده را در اولویت کاری خود قرار داد

وی افزود : استاندار ایلام با درک درست و منطقی از نقش ماندگار مردم استان ایلام در دفاع مقدس ،حضور در یادمان های شهدا و تسریع در تکمیل آنها را به عنوان یک ارزش در صدر برنامه های خود قرار داده است .

سرهنگ فولادی ادامه داد :حضور در مزار شهدای و یادمان های دفاع مقدس در سفرهای شهرستانی استاندار بعنوان یک سبک مدیریتی ارزش مدارانه نقطه عطفی در مدیریت استان قلمداد می شود.

فولادی با اشاره به ضرورت تکمیل یادمان های دفاع مقدس گفت :سال ۱۴۰۱ را بعنوان سال تکمیل یادمان های دفاع مقدس قرار دادیم که به فضل الهی و توجه ویژه استاندار انقلابی ،نشانه تحقق این مهم در همین ابتدای سال قابل لمس است .

سرهنگ فولادی با گلایه از شهرداران برخی شهرهای استان گفت :آیا شهرداری ها در ساختار خود معاونت فرهنگی ندارند ؟!چرا شهرداری های استان به مقوله مهم فرهنگی برجسته سازی شهدای محل مأموریت خود از طریق نشر و چاپ کتاب اهتمام ندارند ؟

وی افزود : حفظ و صیانت از ارزش های دفاع مقدس ماموریت تعریف شده بنده بعنوان خادم دفاع مقدس و حفظ ارزش های آن است ،بعنوان یک نظامی تحقق این مهم را مطالبه خواهم کرد .

وی با ابراز گلایه از برخی مدیران دستگاههای اجرایی استان گفت : توجه به مقوله دفاع مقدس و حفظ ارزشهای آن وظیفه ای ملی و دینی است که بر عهده یکایک ما قرار گرفته است ،اما برخی دستگاه‌ها به گونه ای به این موضوع می نگرند که انگار دفاع مقدس ملک شخصی مدیرکل حفظ آثار است .

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام تاکید کرد : متاسفانه استان ایلام بعنوان یکی از اصلی ترین کانون های درگیری و مقاومت در دفاع مقدس از نعمت موزه دفاع مقدس محروم است ،

وی ادامه داد :این در حالیست استان هایی که فرسنگ ها از نقاط درگیری دفاع مقدس فاصله دارند ،از بزرگترین موزه های دفاع مقدس برخوردار هستند .

فولادی افزود :تنها استانی که در سفرهای استانی رییس جمهور در مقوله اعتبارات دفاع مقدس سر آن بی کلاه ماند ،استان ایلام است .در حالیکه احداث موزه دفاع مقدس استان ایلام از نان شب هم برای ما واجب تر است .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
اول باید از مجموعه خودتان بپرسید چرا ایلام موزه دفاع مقدس ندارد؟ نکنه منتظرید دستگاهی غیر مرتبط انجام دهد !!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار