فرمانده انتظامی استان ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ۱۳ تیم از مجموعه انتظامی در زمینه های مختلف از جمله یگان ویژه، مردم یاری، راهور ناجا و بحث ترافیکی، پلیس راه و بحث تردد آماده خدمت رسانی به زائران اربعین ۱۴۰۱ هستند.
کد خبر: ۱۰۴۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ 16 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار دلاور القاصی مهر در دیدار با رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات و رییس کمیته مشارکت‌های مردمی اربعین در استان بر آمادگی ۱۰۰ درصدی این نیرو برای اربعین ۱۴۰۱ تاکید کرد. 

وی افزود: طبق پیش بینی ها امسال ۷۰ تا ۸۰ درصد زائرین از مرز مهران عبور خواهند کرد و باید خود را برای یک جمعیت عظیم آماده کنیم و همه دستگاه ها امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کنند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه رییس پلیس راه کشور و جانشین راهور ناجا با نماینده وزیر راه در سفر به مهران بحث تردد جاده ای را رصد می کنند، تاکید کرد: موارد و موضوعات لازم را که باید از طریق نیروی انتظامی ابلاغ شود به سازمان‌های مربوطه اعلام کردیم، زیرساخت‌ها توسط سازمان‌های مربوطه مهیا می شوند و وظیفه پلیس ایجاد نظم در پایانه مرزی مهران است.

فرمانده انتظامی ایلام ادامه داد: اگر نقاط حادثه خیز و علائم جاده ای به موقع برطرف نشود، با مشکل مواجه خواهیم شد که نیاز است این موارد هر چه زودتر برطرف شوند که زائرین تصادف جاده ای نداشته و شرمنده زائرین نباشیم.

سردار القاصی مهر تاکید کرد: همه اقدامات دستگاه های مختلف در راستای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار