استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام تاکید کرد: جلساتی که خروجی نداشته باشد، بی ثمر و موجب اضمحلال بیت المال است‌.
کد خبر: ۱۰۴۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ 16 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام نیا  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت :شرکت پتروشیمی در راستای تحقق مسوولیت های اجتماعی برای تجهیز مرکز جامع معتادان متجاهر چوار مساعدت کند.

بهرام نیا افزود: باید از تعدد کمیته ها و کارگروه ها خارج و به دنبال اقداماتی باشیم که در جهت عملیاتی کردن مصوبات این نشست باشد، تا بتوانیم رفع کننده مشکل معتادان متجاهر شویم.

وی عملکرد شورای تامین و دستگاه های اجرایی در مبارزه با مواد مخدر را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: برای پیشبرد اهداف تعیین شده در این نشست و در راستای مبارزه با مواد مخدر باید از موازی کاری اجتناب و وظیفه هر دستگاه اجرایی باید مشخص شود که مسوولیت این مهم بر عهده معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام است.

استاندار ایلام با بیان اینکه خروجی جلسات باید بر مبنای تحول باشد، تاکید کرد: جلساتی که خروجی نداشته باشد، بی ثمر و موجب اضمحلال بیت المال است‌.

بهرام نیا با اشاره به سفر رییس جمهوری به استان و بازدید از مناطق حاشیه های شهر ایلام یادآور شد: توجه به مناطق حاشیه ای استان از جمله محله کارخانه نمک برای توسعه و پیشرفت این مناطق، بسیار بازدارنده و مانعی برای گرایش جوانان به اعتیاد باشد.

وی با قدردانی از شهرداری ایلام به دلیل اجرای فعالیت عمرانی در محله هانیوان کارخانه نمک شهر ایلام گفت: اقدامات باید از چارچوب دستورالعمل خارج و در مرحله اجرایی قرار گیرد تا مردم خدمات دولت را لمس کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه موازی کاری و جزیره ای کار کردن و بی تفاوتی شرکت های نفت و گاز در مسایل اجتماعی استان قابل قبول نیست، گفت: در بودجه امسال تعهدات شرکت های نفت و گاز در راستای مسوولیت های اجتماعی از جمله پرداخت عوارض و مالیات ها به حساب های استانی جزو لایحه قانون بوده و ابلاغ شده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار