استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام با اشاره به هجمه های بی اساس غرض ورزان نسبت به اینکه مصوبات دولت تنها روی کاغذ مانده است، گفت: بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در کمتر از هفت ماه وارد این استان شده و این از برکات سفر دولت کار و کرامت است.
کد خبر: ۱۰۵۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ 02 July 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در نشست شورای اداری اظهار داشت: استان ایلام در زمینه راهسازی به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و امروز از شمال تا جنوب استان ماشین آلات راهسازی مشغول کار هستند و تحولی در زمینه راهسازی به‌وجود آمده است.

وی بیان کرد: برای اینکه استان را متحول کنیم، لازمه آن این است که سرمایه گذاران کشور در استان حضور یابند، امروز یکی از مهم ترین موضوعات ما اشتغال و سفره مردم است و همه در این زمینه با وحدت رویه شریک هستیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: مجموعه استانداری با یک هماهنگی و هدفمندی، در راستای توسعه استان با هم همراه هستند، ۳۲ سفر شهرستانی در مدت هفت ماه گذشته از نقاط مختلف استان ایلام با حضور همه مدیران استانی انجام شده که علاوه بر پیگیری پروژه های عمرانی و خدماتی با مردم نیز از نزدیک دیدار و ملاقات شده است.

بهرام نیا یادآور شد: کنگره بزرگ اربعین و پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، معیشت و سفره مردم و ایجاد اشتغال و مسکن ملی چهار اولویت اصلی استان است و تلاش می شود در این زمینه کارهای بزرگی انجام شود.

وی افزود: ایلام ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، اما از قافله توسعه عقب افتاده است و در دوران هشت سال دفاع و هشت سال سازندگی بعد از جنگ از استان های توسعه یافته کشور عقب افتاده ایم.

استاندار ایلام ادامه داد: امروز اگر برخی از خلاها را در استان می بینم به واسطه همین ۱۶ سال عقب ماندگی است، ولی به برکت دولت کار و کرامت که مبنای آن بر محور عدالت و عدالت محوری است، استان ایلام از شمال تا جنوب به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

بهرام نیا با بیان اینکه دومین سفر ریاست جمهوری به استان ایلام صورت گرفت که مصوبات بسیار خوبی در راستای توسعه استان و رهآوردهای بزرگی داشته است، تاکید کرد: این سفر در همه حوزه ها تأثیرگذار بود، احداث پارک پروپیلن که ۹۲ کارخانه به همراه دارد و حدود چهار هزار شغل به صورت مستقیم به ایجاد خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حضرت امام راحل (ره) فرمودند حوزه و روحانیت مانند خونی است که در سراسر جامعه در حرکت و جاری است، اظهار کرد: استان ایلام دارای مردمی متدین غیور و شجاع و ایثارگر است و از مصادیق آن سه هزار شهید والا و مقدسی است که برای اعتلای دین و قرآن و عزت و افتخار کشور در این سرزمین ساری و جاری کردند.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به سالروز آزادسازی مهران سرافراز اضافه کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به ندای رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفتند ‌و در مقابل توپ و تانک دشمن بعثی ایستادند و مهران را آزادکردند.

وی افزود: مردم سرزمین ما با ارتش و سپاه با نگاه ولایت محوری در گرمای ۵۲ درجه با وحدت کلمه و نبود امکانات بر دل سیاه دشمن حمله بردند و پاره تن ایران مهران را ظرف چند روز آزاد کردند و در این حوزه ۶ هزار تقدیم آرمان های امام راحل و عزت و احیای اسلام شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار