رئیس کتابخانه مرکزی استان ایلام:
رئیس کتابخانه مرکزی استان ایلام گفت: در حال حاضر ۱۳ هزار نفر عضو کتابخانه داریم و خدمات سالن مطالعه شنبه تا پنجشنبه به صورت مجزا فعالیت دارد.
کد خبر: ۱۰۵۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ 03 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ مامی‌زاده رئیس کتابخانه مرکزی استان بیان داشت: بخش‌های کتابخانه مرکزی شامل مخزن اصلی، بخش کودک، بخش مرجع، بخش نابینایان، سالن مطالعه خواهران و برادران، شهربازی برای کودکان و سالن جلسات است.

وی افزود: خدمات متنوعی در سطح کتابخانه مرکزی از جمله امانت کتاب، فعالیت‌های فرهنگی شامل نشست کتابخوان، جمع خوانی، قصه گویی، آموزش کاردستی متحرک و اوریگامی، آموزش کامپیوتر برای تمام رده‌های سنی، اجرای پویش‌های متنوع از جمله کاردستی با مواد دوریختنی و کتاب‌های دست ساز برای کودکان و نوجوانان، برگزاری کارگاه‌های متنوع برای کنکوری‌ها و اعضا نوجوان و بزرگسال، بازدید از خانه سالمندان، زندان، شیرخوارگاه، کودکان کار و قشر آسیب پذیر جامعه و اجرای برنامه‌های متنوع و عضویت رایگان به آنها ارائه داده می‌شود.

رئیس کتابخانه مرکزی استان تصریح کرد: کسانی که علاقمند به عضویت در کتابخانه مرکزی هستند با ارائه مشخصات شناسنامه‌ای بعلاوه یازده هزار تومان حق عضویت یازده ساله پرداخت کنند و از خدمات کتابخانه بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۳ هزار نفر عضو کتابخانه داریم و خدمات سالن مطالعه شنبه تا پنجشنبه به صورت مجزا فعالیت دارد.

رئیس کتابخانه مرکزی استان ادامه داد: بخش کودک و نوجوان کتابخانه مرکزی ایلام به منظور ارتقاء آشنایی کودکان و نوجوانان با خدمات کتابخانه و ایجاد ساعاتی شاد و مفرح برای این عزیزان هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر به صورت ساعتی برنامه‌های متنوع و رایگان نظیر: نقاشی، کاردستی، قصه‌گویی و داستان‌سرایی، شاهنامه‌خوانی، معرفی کتاب، هم‌خوانی و نشست‌های جمع‌خوانی، شعر و نمایش و ... برگزار می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روزهای دوشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح و سه‌شنبه ساعت ۵ تا ۶ عصر کلاس خطاطی به صورت رایگان برگزار می‌شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار