دبیرکمیته برنامه ریزی شهرستان؛
دبیر کمیته برنامه ریزی چرداول گفت: در سالجاری مبلغ ۷۹۹۲۰۶ میلیون ریال اعتبارات عمرانی این شهرستان در نشست اعضاء کمیته برنامه ریزی توزیع گردید.
کد خبر: ۱۰۵۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 04 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ شهریار رجب نیا در جلسه کمیته برنامه ریزی چرداول اظهار داشت: اعتبارات توزیع شده شهرستان چرداول شامل ۳۹۵۰۰۰ میلیون ریال از محل استانی، مبلغ ۱۷۱۲۰۶ میلیون ریال از محل دو سوم نفت و گاز و مبلغ ۲۳۳۰۰۰ میلیون ریال از محل قانون استقاده متوارن از امکانات کشور می باشد.

وی افزود: در مجموع اعتبارات سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل ۱۸٫۴ درصد رشد داشته است که این موضوع نشاندهنده توجه ویژه به شهرستان چرداول با هدف تکمیل پروژه های نیمه تمام می باشد.

دبیرکمیته برنامه ریزی چرداول گفت: مبلغ ۳۳۷۴۰ میلیون ریال بابت تهیه و اجرای طرح¬های هادی روستایی، مبلغ ۶۲۹۰ میلیون ریال بابت یک درصد توسعه پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و مبلغ ۲۰۳۰۰ میلیون ریال برای پروژه های دانش بنیان مولد و منجر به رشد اقتصادی از جمله الزامات توزیع اعتبارات شهرستان چرداول می باشند که بایستی در توزیع اعتبارات شهرستان لحاظ شود.

وی ادامه داد: علاوه بر الزامات مذکور در توزیع اعتبارات شهرستان چرداول، الزامات شورای برنامه ریزی و توسعه استان شامل پروژه های سفر ریاست محترم جمهور، پروژه های مربوط به سفر استاندار محترم به شهرستان، پروژه های اقتصاد مقاومتی، پروژه های جهش تولید و همچنین پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در اولویت تأمین اعتبار قرار می گیرند.

رجب نیا در پایان گفت: با توجه به اهمیت و لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام و همچنین بهره برداری به هنگام از پروژه ها در راستای امر خدمت رسانی به مردم، پروژه های نیمه تمام در اولویت تأمین اعتبار قرار گرفته اند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار