مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: راه مقابله با غارت فکری جهاد تبیین است و جهاد امروز جهاد تبیین و روشنگری و بی تفاوت نبودن نسبت به هجمه‌های دشمن است.
کد خبر: ۱۰۶۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ 09 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نجفی در جمع عزاداران هیئت انصار الحسین (ع) ایلام، درباره قیام عاشورا، اظهار کرد: دو روش برای استمرار و بقا حکومت ها وجود دارد یا طرفداران خود را زیاد کرده یا برای حکومت سمپاد ایجاد می کنند، راهی که معاویه برای استمرار حکومت خود پیش برد ایجاد سمپاد بود یعنی چنان مخالفانی برای حکومت خود ایجاد کند که مردم از ترس آن به سمت معاویه بیایند.

وی با بیان اینکه اگر جامعه امروز ما نداند از کدام جریان تنفر داشته باشد با مشکل مواجه خواهیم شد، گفت: دست زدن به سامانه حب و بغض جامعه میتواند مقدمه جنایتی نظیر ذبح امام معصوم شود

وی افزود: اگر در تشخیص تنفر به جریانی اشتباه کنیم حسین ها را به مسلخ می بریم و واقعه کربلا تکرار خواهد شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام به جریان طلحه و عثمان اشاره کرد و گفت: در طراحی جریان طلحه علیه عثمان طلحه دستور داد چنان عرصه را تنگ کنید که آب به عثمان نرسد امارایزنی های امیرالمومنین (ع) آب را برای او باز کرد تا خلیفه کشی در جامعه باب نشود. در جریان کربلا آب بر خاندان پیامبر بسته شد با این تحریف فکری که علی آب را بر پدر ما بست.

نجفی گفت: راه مقابله با غارت فکری جهاد تبیین است هر کسی از مردم برای رفع گره ذهنی و شبهه کوتاهی نکند،جهاد امروز جهاد تبیین است جهاد روشنگری و بی تفاوت نبودن نسبت به هجمه های دشمن است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار