نماینده ولی فقیه در استان ؛
امام جمعه ایلام گفت: زائران در مقام انبیا و بزرگان دین قرار می گیرند و توان شفاعت مردم را دارند و این جایگاه مهم و والای محبان اهل بیت (ع) را نزد خداوند متعال آشکار می کند.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ 10 August 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در نشست اخلاق مدیران در نظام اسلامی افزود: همه ما نیاز داریم در مسیر امام حسین (ع) قرار بگیریم تا در مواقع مشکلات بتوانیم موفق باشیم.

تاکید کرد: الان ما آمادگی لازم را برای همراهی با امام ( حسین ) داریم باید این سوال از همه ما پرسیده شود که می‌توانیم یار امام حسین ( ع ) باشیم.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: اگر دوباره حادثه عاشورا تکرار شود می توانیم همراه امام حسین ( ع ) باشیم یا سکوت می کنیم باید خود را آماده یاری کنیم.

کریمی تبار اضافه کرد : در جامعه اسلامی ما که شیعه هستیم باید به پرداخت خمس و زکات خود پایبند باشیم ، اگر با این موارد عمل نکنیم از رحمت بیکران الهی محروم می شویم.

وی یادآور شد: کسانیکه به تمامی اصول دین را عمل کرده و به وعده الهی ایمان دارد هیچ ترسی از آخرت ندارد.

امام جمعه ایلام اظهار داشتد: یک انسان جان و مال انسان مومن در راه خداوند متعال است و چنین شخصی با تمامی وجود احکام اسلامی و وظایف خود از جمله نماز، خمس و زکات عمل کند.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: زائران در مقام انبیا و بزرگان دین قرار می گیرند و توان شفاعت مردم را دارند و این جایگاه مهم و والای محبان اهل بیت (ع) را نزد خداوند متعال آشکار می کند.

تبعیت از نایب امام (عج) در واقع تبعیت از امام زمان (عج) است

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه همه ما باید از ولایت فقیه تبعیت کنیم، گفت: تبعیت ما از نایب امام زمان (عج) در واقع تبعیت از امام زمان (عج) است.

کریمی تبار با اشاره به فرموده امام (ره) که حفظ نظام از اوجب واجبات است، گفت: مدیران باید خادم مردم باشند و تمام تلاش آنان رضایتمندی مردم باشد.

وی با بیان اینکه عملکرد خوب و رضایت بخش مسلمانان می تواند مبلغی برای مردم کشور باشد، گفت: رفتار و عملکرد مثبت مدیران موجب می شود که آحاد مردم به اسلام پایبند و روز به روز به دین اسلام علاقمند تر شوند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: مدیران موفق مدیرانی هستند که با وقت نماز اهمیت دهند و اخلاق آنان در محل کار زبانزد عام و خاص است که این مدیر همواره موفق خواهد بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار