نماینده مردم ایلام در مجلس ؛
نماینده مردم ایلام، ایوان، هلیلان، چرداول، مهران، ملکشاهی، چوار و سیروان گفت: بر اساس قانون، کلیه دستگاه های اجرائی برابر قانون موظف هستند، ضمن تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در آن دستگاه، سهمیه استخدامی ایثارگران را نیز در آزمون ها رعایت نمایند.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ 10 August 2022

لزوم اعمال سهمیه 30 درصد اشتغال ایثارگران در دستگاه های اجرایی

به گزارش تابناک ایلام ؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در ادامه پیگیری های خود در جهت بررسی و رفع مشکلات جامعه معزز ایثارگری، عصر روز سه شنبه ۱۸ مرداد، در نشست تعاملی با علی اکبر بسطامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی و دبیر اول فراکسیون ایثارگران، به بیان مهمترین دغدغه های جامعه معزز ایثارگری پرداخت و گفت: اشتغال و درمان یکی از مهمترین مشکلات جامعه ایثارگری است.

جمال اسدی در ادامه خواستار سرمایه گذاری هر چه بیشتر بخش خصوصی و مجموعه اقتصادی کوثر در استان شد و گفت: بنیاد از طریق پیگیری اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاههای اجرایی، هدایت متقاضیان اشتغال جامعه معزز ایثارگری به سوی شرکت در آزمون و همچنین ارائه تسهیلات اشتغالزایی در جهت رفع مشکل اشتغال این قشر عزیز تلاش می کند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، هلیلان، چرداول، مهران، ملکشاهی، چوار و سیروان در ادامه این جلسه با تقدیر از تلاش های بنیاد ایلام در خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: تلاش های مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به عنوان پرچمداران خدمت به بهترین قشر جامعه اسلامی شایسته تقدیر است.

علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام، ایوان، هلیلان، چرداول، مهران، ملکشاهی، چوار و سیروان با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: شهدای گرانقدر، اصلی‌ترین عاملان و آمران به معروف در جامعه هستند، از این رو همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا و مروج فرهنگ والای ایثار و شهادت باشیم.

وی در خصوص مشکل اشتغال جامعه معزز ایثارگری بر لزوم اعمال سهمیه ۳۰ درصد اشتغال ایثارگران در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: بر اساس قانون، کلیه دستگاه های اجرائی برابر قانون موظف هستند، ضمن تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در آن دستگاه، سهمیه استخدامی ایثارگران را نیز در آزمون ها رعایت نمایند.

رئیس مجمع نمایندگان استان و دبیر اول فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص مطالبات و مسائل مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: مطالبات و خواسته های جامعه معزز ایثارگری استان در کمیسیون های مختلف مجلس مطرح و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که در این نشست در خصوص مطالبات مراکز درمانی، مراکز آموزش و دانشگاه های استان نیز بحث و گفتگو شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار