مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: جهت خدمت رسانی به زائران اربعین از ورودی استان تا مرز مهران 15 مکان ورزشی جهت ارائه خدمت محیا شده است.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 21 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام بیان داشت: با توجه به وضعیت مرز مهران و حجم گسترده زائرین اربعین که استان ایلام و مهران را برای عبور انتخاب کرده‌اند از قبل پیش بینی‌هایی در اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده بود.

وی افزود: برای اولین بار توسط مدیر کل ورزش و جوانان وقت پیشنهاد تشکیل ستاد اربعین در وزارت داده شد که مورد موافقت قرار گرفت.

شهبازی ادامه داد: ۱۵ مکان ورزشی از ورودی استان تا مرز مهران در مسیر تردد زائرین برای ارائه خدمات در نظر گرفته شد.

وی یادآور شد: ۷ موکب در قالب ۴ سمن در ۳ شهرستان برای پذیرایی از زائرین ایجاد گردید.

شهبازی بیان داشت: با توجه به درخواست شورای تأمین مبنی بر استقرار نیروهای نظامی در شهر مهران ۳ مکان در اختیار آنها گذاشته شد.

وی تصریح کرد: تمام اماکن ورزشی ورودی استان تا مرز مهران به آبسردکن، آبگرمکن، کولر، یخچال و موکت جهت اسکان زائرین تجهیز گردیده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام اضافه کرد: همچنین در مواکب در سه وعده صبحانه، نهار و شام غذای گرم بین زائرین توزیع شد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه حجم گسترده‌ای از زائرین با وسایل نقلیه شخصی به سمت استان ایلام حرکت کردند نسبت به پارکینگ خودروهای آنها اقداماتی انجام شد.

شهبازی خاطرنشان کرد: یک موکب فرهنگی در مرز مهران استقرار داده شد که امور فرهنگی و ویژه برنامه های متنوعی ارائه کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: در مجموع خدمات رفاهی، فرهنگی خوبی برای پذیرایی از زائرین ارائه شد که سهم کوچکی در خدمات دهی به عاشقان سیدالشهدا(ع) داشتیم./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار