مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت:مهران برای چندین بار مورد حمله قرار گرفت، اشغال و باز پس گرفته شد و امروز مهران به برکت خون شهیدان قدمگاه زایران اباعبدالله الحسین علیه السلام است.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷ 23 September 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسدی در آیین مهمانی لاله ها به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای حرم مطهر امامزاده علی صالح (ع) مهران، اظهار کرد: در مکانی جمع شده ایم که عزیز ترین افراد در اینجا آرمیده‌اند تا ما امروز در امنیت و آرامش باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ابراز کرد: با حمله هوایی رژیم بعثی عراق با هواپیماهای جنگی اهدایی شرق و غرب در شهریور سال ۱۳۵۹ جنگ تحمیلی به طور رسمی آغاز شد و البته جنگ در ایلام مدت ها قبل از شهریور ۵۹ در ایلام آغاز شده بود.

وی یادآور شد: با تلفیقی از عشایر و در معیت روحانی نستوه آیت الله حیدری ایلامی، حماسه میمک در عملیات ذوالفقار در ایلام به وقوع پیوست و اولین شهید دوران دفاع مقدس در استان ایلام یعنی شهید شنبه ای به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یادآور شد: مهران برای چندین بار مورد حمله قرار گرفت، اشغال و باز پس گرفته شد و امروز مهران به برکت خون شهیدان قدمگاه زایران اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

اسدی تصریح کرد: داعشی که استبداد برای مقابله با روند رو به پیشرفت انقلاب در کشورهای منطقه به وجود آورد با مجاهدت های سردار دلها و مدافعان حرم از بین رفت و امروز ایران اسلامی در اوج عزت و افتخار قرار دارد و همه این توانمندی و اقتدار مرهون خون پاک شهیدان است.

وی بیان کرد: سردمداران حقوق بشر در هر موقعیت و بحرانی که برای جمهوری اسلامی پیش می آید زبان سکوت در کام می گیرند و مدافع اغتشاش و آشوب در کشور می زنند.

وی ابراز کرد: چرا آنهایی که دم از حقوق بشر می زنند زیر پیمانی که خود آنرا امضا می کنند می زنند و نقض می کنند و باید گفت چیزی جز دروغ و فریب در نزد آنها وجود ندارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار