فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: رسانه‌های گروهی در حوادث اخیر با هوشیاری و بسیار خوب به اهمیت موضوع امنیت در کشور و نقش فراجا پرداختند.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ 28 September 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ حسین زارع کمالی سه‌شنبه شب در جمع بسیجیان یزد افزود: نقش رسانه‌های گروهی و خبرنگاران در جهاد تبیین و پرداختن دقیق و کامل به مسایل مختلف به خصوص موضوع امنیت و نقش راهبردی نیروهای نظامی و امنیتی بسیار مهم و باید همواره به آن عنایت داشته باشند.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه که در حوادث اخیر به خصوص در مقوله امنیت خوش درخشیدند، ادامه داد: نباید هیچگاه نقش رسانه‌های مختلف گروهی و فعالان فرهنگی و اجتماعی را در حوادث مختلف در راستای کمک به نظام و انقلاب اسلامی نادیده گرفت .

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: انعکاس خدمات و تلاش‌های فراجا در حوادث اخیر توسط اصحاب رسانه موضوع مهمی است که جای قدردانی است و باید همه مردم و مسئولان با همدلی برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان ماموریت ملی، دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

زارع کمالی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در قالب جنگ ترکیبی، روانی و تبلیغاتی خود اصل نظام را مورد هجمه قرار داده‌اند بنابراین همه مردم و مسئولان با همکاری فعالان رسانه باید با بینش و بصیرت برای شکست آنها وظایف انقلابی و دینی خود را انجام دهند.

وی گفت: حضور مردم و مسئولان در عرصه و هوشیاری و بصیرت موجب خنثی شدن توطئه‌های مختلف دشمنان در جریان جنگ ترکیبی است و قطعا استکبارجهانی با روحیه ولایتمداری آحاد مردم و جوانان به اهداف خود در کشور اسلامی نمی‌رسد و توطئه‌ها منجر به شکست است .

فرمانده سپاه الغدیر یزد در ادامه یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشت و به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار در جامعه و بین جوانان اشاره کرد و گفت: تقویت جهاد تبیین به خصوص در حوزه دفاع مقدس اهمیت فراوان دارد و باید از تلاش‌های صورت گرفته قدردانی شود.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار