رییس پلیس راهور یزد اعلام کرد/
رییس پلیس راهور استان یزد، تغییر فوری هندسی میدان‌های اطلسی و ریاضی یزد برای کاهش بار ترافیکی در این ۲ میدان شلوغ و معابر اطراف آن را خواستار شد و از شهرداری خواست این طرح را در برنامه کاری و فوری خود قرار دهد.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴ 28 September 2022

سرهنگ مهدی زارع روز چهارشنبه به ایرنا گفت: میدان ریاضی، مصوبه شورای تراقیک برای تغییر هندسی را دریافت کرده ولی تاکنون شهرداری یزد اقدامی انجام نداده است که لازم است در این زمینه تسریع شود.

وی لازمه حل معضل ترافیک در این ۲ میدان را طرح ترافیکی جدید با تغییر هندسی آن دانست و اظهار داشـت: این ۲ میدان باید به تقاطع با چراغ زمان دار، تغییر وضعیت دهد.

وی در مورد علت ترافیک سنگین در این میدان و معابر اطراف آن هم گفت: حجم خودروهای ورودی به این میدان با ظرفیت خود میدان همخوانی ندارد.

سرهنگ زارع ادامه داد: پلیس راهور برای جلوگیری از قفل شدن میدان و کاهش با ترافیکی در این ۲ میدان که موجب اتلاف وقت و سرگردانی شهروندان میشود مجبور به اعمال محدودیت های هست تا موجب راهبندان، ایجاد صف طولانی خودروها و اتلاف وقت شهروندان در معابر منتهی به میدان نگردد.

وی تسریع در تغییر هندسی و تبدیل این دو میدان به تقاطع با چراغ زماندار را خواستار شد و از شهرداری خواست این طرح مهم شهری را با قید فوریت در دستور کار خود قرار دهد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار