مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام:
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: در حوزه گردشگری ۳۰ پروژه با اشتغالزایی برای ۴۲۰ نفر در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 27 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ فرزاد شریفی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام درباره پروژه‌های در دست احداث حوزه گردشگری سال ۱۴۰۱ گفت: ۲ هتل (۴ ستاره) و ۱ مرکز سرگرمی تفریحی به ترتیب با حجم سرمایه‌گذاری ۱۳۰ و ۱۵ میلیارد تومان در دست اقدام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام یادآور شد: ۱۳ مجتمع گردشگری و ۲ اقامتگاه بوم گردی همچنین ۱ اقامتگاه سنتی به ترتیب با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۵۲ میلیارد تومان ، ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: ۱ مهمانپذیر با سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد تومان و ۱ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد تومان همچنین ۶ سفره خانه سنتی با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان صورت می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در ادامه توضیح داد: ۲ پروژه مرکز گردشگری ساحلی با سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۱ واحد پذیرایی واقع در پایانه‌ها با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: برای احداث این تعداد پروژه‌ها با حجم سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان از طریق بخش خصوصی و تسهیلات در نظر گرفته شده و ۲۰۳ اتاق و ۶۹۸ تخت به مجموعه‌های گردشگری استان اضافه خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار