خطاب به دستگاه های نظارتی و استاندار ایلام؛
آقای استاندار بی تعارف باید گفت، شما در قبال حمایت و جانبداری از مدیرانی که خود را انقلابی و جهادی می‌دانند اما نه در مسیر خدمت به مردم بلکه بر علیه منافع استان قدم برمیدارند، مسئول هستید. 
کد خبر: ۱۰۸۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 11 January 2023

خطاب به دستگاه های نظارتی و استاندار ایلام؛آیا سکوت و بی عملی در برابر نارضایتی ها و انتقادات از آقای مدیرکل جایز است؟! / فشار ستاد های انتخاباتی دلیلی موجهی بر انتصاب مدیران ناکارآمد نیستتابناک ایلام، مجتبی قیطاسی :: رییس جمهور در 24 تیرماه 1401:بارها تاکید کرده‌ام که مسئولان از نیروهای انقلابی کارآمد بهره بگیرند و اگر نیرویی کارآمدی نداشته و روحیه تحول‌خواهی ندارد، نباید در مصدر امور قرار گیرد.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه ارتقای کارآمدی و افزایش اعتماد و امید مردم به نظام مهمترین ماموریت ماست افزود: نباید در این زمینه با کسی رودربایستی داشته باشیم. اگر کسی در مسیر اجرای کارها مانع‌تراشی کرده و تاخیر ایجاد می‌کند، اگر دل کار کردن ندارد و در مسیر خدمت خطرپذیر نیست، بدون رودربایستی باید کنار گذاشته شود. افراد ناکارآمد نباید در مصادر تصمیم‌گیری و حساس به کار گرفته شوند.

اینچنین سخنانی قطعا دارای مقبولیت بالای در میان عام و خاص مردم و مسئولینی است که دل در گرو انقلاب و نظام دارند و مسئولین نیز در تمام رده ها باید توجه ویژه ای در به کارگیری نیروهای کارآمد انقلابی در امور و مسند های مختلف داشته باشند.

 مدیران انقلابی یا اسلامی باید مقصود نهایی آنها کسب رضایت خداوند باشد و خدمت به خلق را نوعی عبادت بدانند و زندگی و معیشت افراد و کارکنان را در راستای این مدیریت تامین کنند و همچنین یک مدیر خوب باید بتواند قدرت بالایی در کنترل کردن کارها داشته باشد و در مسیر سازماندهی و رهبری کارآمد و حرفه ای حرکت کرده و تقویت وحدت و انسجام در بین کارکنان را در راستای خدمت صادقانه به مردم در سرلوحه کاری خود قرار دهد .

اما آیا مدیران ما که امروز پسوند انقلابی را به یدک می کشند و در یک نظام اسلامی خدمت می کنند از این ویژگی ها برخوردار می باشند؟آیا مدیران ما خدمت صادقانه به خلق خدا را فدای منافع سیاسی خود نمی کنند ؟آیا افرادی که به اسم اسلام و انقلاب بر کرسی مدیریت و یا ریاست جلوس زدند بر عهد خود وفادارند و آیا در گرداب بازی های سیاست گرفتار نشده اند ؟

چه خوب می شود این رویای خوش روزی به واقعیت بپیوند که ما شاهد حضور مدیران خدادوست ،انقلابی واقعی و خدمتگزار صدیق برای مردم در مسند های مختلف باشیم .

اما آیا آن روز خواهد رسید که انتخاب مدیر بر اساس شایسته سالاری ، دست پاکی و خدمتگزاری بی منت، باشد نه بر اساس حزب بازی ، سهم خواهی ستاد های انتخاباتی و انتخاب و انتصاب محفلی...، حال اگر این چنین بود امروز شاهد حاشیه ها و کم خدمتی ها در برخی ادارات و سازمان ها نبودیم .

این رسانه در هفته های اخیر به انتقاد از عملکرد و حواشی مدیرکل دامپزشکی استان ایلام مطلبی را در خروجی خبرگزاری (اینجا بخوانید )قرارداد که البته از سوی مدیرکل انقلابی بی جواب نماند و اقدام به شکایت از این رسانه نمود (جهت اطلاع بیشتر اینجا بخوانید).

لیکن امروز نیز مطالبی را در باب این اداره کل در راستای تنویر افکار عمومی و اطلاع دستگاهی نظارتی و استاندار ایلام بیان می نمایم.همان طور که در بالا اشاره شد این رسانه مطلبی را به قلم یکی کارشناس دامپزشکی استان با عنوان "اوضاع اسفبار بهداشت گوشت و فراورده های گوشتی ایلام درسایه غفلت دامپزشکی استان" منتشر نمود .

در این مطلب که با اشاره به نقش دامپزشکی به عنوان ارگانی که وظیفه اصلی نظارت بهداشتی بر اماکن تولید و عرضه گوشت را بر عهده دارد و بیان ضعف های این اداره کل در نحوه نظارت بر کشتار دام ،توزیع فراورده های دامی گوشت و شیر و لبنیات و نحوه فعالیت تنها کشتارگاه دام اشاره شده بود.

اما جناب مدیرکل بجای ارائه جوابیه اقدام به شکایت از این رسانه با موضوع "نشر اکاذیب " کرد اما دیری نگذشت یکی از موارد مهم که در این رسانه به آن اشاره شده بود، یعنی عدم نظارت درست بر کشتارگاه های دام ایلام که ارتباط مستقم با سلامت غذایی مردم نیز دارد و جناب مدیرکل دامپزشکی آن را نشر اکاذیب خوانده بود توسط نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ایلام تایید شد. 

آذرماه 1401درکارگروه امنیت غذایی استان توسط نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام اینچنین با این جمله تایید گردید ::متأسفانه وضعیت کشتار غیر مجاز در استان غیر قابل تحمل است و کانون‌های چندگانه عرصه گوشت‌های غیر بهداشتی، سلامت مردم را به سختی در خطر انداخته‌اند."

اما ناگفته نماند حجت الاسلام بازیار ،نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی در نشست خبری مدیرکل دامپزشکی در آبان ماه سال جاری در پاسخ به انتقاد یکی از همکاران رسانه ای در خصوص نحوه برخورد و رفتار آقای مدیرکل با کارکنان دامپزشکی و به تبع آن نارضایتی آنها از ایشان در حالی که انتقاد خطاب به مدیرکل بود، گوی پاسخگویی را از وی ربود و با پاسخ جانبدارنه از ایشان، انتقادات از مدیران و اختلاف نظر با کارکنان را در زمان جابجایی در یک اداره یا سازمان را امری طبیعی خواند.

ولی باید امروز گفت، جناب حجت الاسلام بازیار شما در شعله ور شدن اختلافات در اداره کل دامپزشکی استان ایلام بی تقصیر نیستید شما به عنوان فردی با انصاف و دیندار می بایست واسطه ای می شدید برای حل مشکل نه سرپوش بر آن بگذارید. 

باید یادآور شد زمانی اختلاف نظر بین کارکنان و مدیر آن مجموعه امری طبیعی است که مخالفان به تعداد انگشتان دست باشند نه حدود 70 نفر از یک مجموعه 155نفری. 

مدیر کل دامپزشکی استان از آن دست مدیران است که طبق شواهد و قرائن به شدت مورد حمایت یکی از مدیران ارشد استان بوده و همین امر باعث تثبیت حکم مدیر کلی ایشان شده است.

 دکتر یونس احمدی در همان ابتدای آغاز فعالیتش بعنوان مدیر دامپزشکی استان، با اقدامات نسنجیده خود چنان موجی از اعتراض در بین کارکنان ایجاد نمود که همین امر منجر به تهیه طوماری اعتراضی قریب بر 70 امضا علیه ایشان شد.

جا دارد ریاست سازمان دامپزشکی کشور یا استاندار ایلام از مدیر کل دامپزشکی ایلام سوال شود در حدود 6ماه مدیریت خود در دامپزشکی استان، آیا تاکنون از ادارات دامپزشکی در شهرستانها جهت آشنایی با پرسنل و رفع مشکلات فنی و رفاهی و..بازدید ای داشته اند؟

آیا پای مشورت ها و نظرات کارشناسی نیرو ها دغدغه مند در شهرستان ها نشسته اید ؟آیا از نزدیک در جریان فعالیت اکیپ های واکسیناسیون بخش دولتی در سطح استان قرار گرفته اید؟ 

جناب مدیرکل شما حتی به خود اجازه ندادید در مراسم تودیع و معارفه برخی مدیران دامپزشکی در شهرستانها حاضر شوید آیا مدیر شهرستانی که سالها در راه اعتلای اهداف دامپزشکی در سرما و گرما در مسیر خدمتگزاری به روستایان و عشایر تلاش کرده شایسته این نیستند که از طرف خود مدیر کل نه معاون ایشان مورد تقدیر قرار بگیرد؟

جناب مدیرکل، فردی که لغب مدیر جهادی و انقلابی را به یدک می‌کشد آیا نباید خود را وقف حل مشکلات درون و برون سازمانی و خدمت مردم کند؟ نه اینکه خود را در اتاق کار حبس و برای دیدار حتی همکارانتان با شما، طی کردن هفت خان رستم باشد؟ 

جناب آقای مدیرکل خط و نشان کشیدن برای پرسنل را جز کار جهادی محسوب نمی‌ کنند، کار جهادی یعنی فرماندهی در خط مقدم،یعنی جلو بودن و پیشی گرفتن از نیروهای عملیاتی،کار جهادی یعنی مرد میدان بودن!یعنی جان فدا شدن. 

جناب آقای مدیرکل آیا از میان نیرو های متخصص دامپزشکی استان ایلام مگر قحط الرجال بود که یکی از معاونت حساس این اداره کل را خارج از مجموعه  دامپزشکی و با رشته غیر مرتبط واگذار کردید ؟

آقای استاندار بی تعارف باید گفت، شما که تمام وقت و انرژی خود را صرف عملیاتی کردن وعده دولت یعنی کار جهادی در میدان خدمت نموده اید ،حضور این دست مدیران در قد و قامت شما و دولت کار وکرامت نیست. . 

یقینا در نگاه به عملکرد مدیران از این دریچه می بایست بعد از حواشی به عمل آمده برکنار شوند ،قطعا اگر فشار ها و حمایت های ستاد انتخاباتی نبود چه بسا تا اکنون ایشان توسط سازمان دامپزشکی که حتی به گفته برخی منابع گزینه های برای جایگزینی وی معرفی شده ، برکنار شده بود. 

آقای استاندار یک مدیر انقلابی و جهادی باید از اصل ارتباطی قوی برخوردار باشد ارتباط بین افراد سازمان اهمیت بالایی دارد و مدیریت صحیح آن به یکپارچگی و وحدت سازمان کمک بزرگی می نماید اگر یک مدیر در یک سازمان نظام ارتباطی قدرتمندی نداشته باشد، قطعا نمی تواند اداره تحت امر را مدیریت نماید. 

حال وقتی مدیرکل دامپزشکی ایلام حتی نمی‌تواند یک نظام ارتباطی صحیح را در یک مجموعه 155 نفری تحت مدیریت خود ایجاد نماید، چه انتظاری باید از ایشان داشت که بتواند با این گونه مدیریت ها، سلامت غذایی جمعیت 600هزاری نفری را تامین نمایید.!! 

جا دارد دستگاه های نظارتی استان به حواشی ایجاد شده در اداره‌کل دامپزشکی استان ایلام ورود کرده و صدای اعتراض کارکنان را شنیده و عملکرد6ماهه این اداره کل را که ارتباط مستقیم با سلامت و بهداشت غذایی مردم دارد را مورد بررسی قرار داده و تصمیات لازم اتخاذ گردد. 

قطعا این رسانه در آینده در صورت بی تفاوتی مسئولین نسبت به رخداد های اداره کل دامپزشکی ایلام به سوابق مدیریتی جناب مدیرکل درسال 84 خواهد پرداخت و قطعا برخی عزیزان که در این انتصاب نقش داشته اند باید پاسخگویی عمل خود باشند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۸
همکار دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
به عنوان یکی از همکاران دامپزشکی استان مطالب ذکر شده توسط این رسانه را تایید نموده و کسانی را که در انتخاب این مدیر بیمار و کار نابلد و بی سواد در امور دامپزشکی" که حتی اطلاع ندارد که نظارت بر تخم مرغ جزو وظایف دامپزشکی است یا خیر " به خدا واگذار می کنم . متاسفانه امثال این مدیران با ایجاد محیطی متشنج و دو دسته باعث ناامیدی همکاران و جامعه هدف از دولت و نظام می شوند. انشاءالله با رفتن ایشان هر چه زودتر اداره دامپزشکی آرامش قبلی خود را بازیافته و خدمت رسانی به دامداران و تولید کنندگان به روال قبل بازگردد
پاسخ ها
نادر شهیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
برادر من کل کشور همنجوری اداره میشه ، کشور هم یه ورژن بزرگتر از اداره شما هست
کارمند دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
جانا سخن از زبان ما میگوبی
انشالله دامپزشکی استان از وجود این مدیر نالایق پاک بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
کاملا درسته
ایلام
|
United States of America
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
ایشون حق داره هر کاری بکنه منم بود اگه اینجوری حمایت میشدم و نظارتی هم رو سرم انجام نمیشد جولان میدادم خ
ایلامی
|
United States of America
|
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
چرا خودتون رو خسته میکنید سلامت مردم کیلو چند؟ تارانت و رانت بازی بوده همین بود
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
انشالله کارکنان دامپزشکی از شر دکتر احمدی خلاص میشن.استاندار که تشریف ببرن ایشان وخیلی از این مدیران ناکارامد رفتنی هستند
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
وجود این مدیران بسان سمی است در ملکت که مانع جدی پیشرفت و اجرای درست و هدفمند قوانین و دست اندازی در ارایه خدمات مناسب به دامداران است
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
سکوت و حمایت همه جانبه استاندار از مدیری که با رفتار و کردار نابخردانه و عدم اشراف به کار باعث آشفتگی یک اداره و بی انگیزگی کارمندان آن اداره و رشد قارچ گونه پاچه خواری در آن محیط شده غیز قابل قبول است
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
احمدی مدیری که فقط در فضای مجازی‌است و مدیریت اداره ناکارآمد و ناتوان است
همکار
|
Turkey
|
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
متاسفانه تمام مطالب ارائه شده کاملا درست است. مدیرکل دامپزشکی از سواد و تجربه کافی برخوردار نبوده و بطور کلی شایستگی و صلاحیت احراز این پست رو نداشته و ندارند.
انتخاب و انتصابات محفلی ستادهای انتخاباتی جناب رییسی و با حمایت جناب استاندار نهایت به گزینش افرادی مثل ایشان میشود
نتیجه این انتصابات همین وضعیت اسفباری است که در دامپزشکی در خال وقوع است
به حاشیه بردن نیروهای نخبه و با سابقه و تحربه این اداره کل بواسطه امضا طومار تنظیم شده ای که فقط و فقط نشان از دغدغه این عزیزان در رابطه‌ با به قهقرا رفتن اهداف سازمان با ادامه حضور ایشان در سمت مدیرکلی بود.از اهم اقدامات قابل تقدیر ایشان میباشد.
متاسفانه با ادامه روند فعلی باید منتظر حوادث ناکوارتری از این اداره کل باشیم.
جناب استاندارد و تمام کسانیکه در انتخاب ایشان نقش داشته اید شما در حق ملت محروم از همه چیز ایلام ستم روا داشته اید.

خداوند شما رو عاقبت بخیر نکند.
همکار همسو
|
Turkey
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
فقط میخواستم به آقایان خانزادی و رحیمی و خانم صیدی سفارش کنم
اولا این مزایای فول که عالیجناب احمدی برایتان واریز میکند حق و حقوقی است که از بقیه پرسنل خاک خورده و طویله رفته دامپزشکی کسر میشود که اصلا و ابدا راضی نیستن
ثانیا به فکر تمدید یا انتقال دائم به دامپزشکی نباشید با رفتن احمدی شما هم در روز تودیع با ایشان تشریف ببرید همونجایی که قبلا بودید اینحا کسی برایتان فرش قرمز پهن نکرده. و هیچگونه رسمیتی در این اداره ندارید.
من الله التوفیق
پاسخ ها
ناشناس آگاه
| United States of America |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
عزیز گرانقدر آقایان و خانم محترم فقط داعیه حلال و حرام دارند .من هم جایشان باشم با کله میام
ای کاش حداقل به خط قرمز های که ادعا داریم پایبند باشیم
پای بخور بخور باشد حلال و حرام کیلویی چنده ...
همکار دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
باتشکر از سایت وزین تابناک ایلام .تعداد امضاهای ذکر شده بر علیه مدیر کل درسته که ۷۰ نفر بوده چه بسا برخی همکاران قراردادی و طرحی اگر تهدید نمیشدند از سوی مدیر و معاون و امضا میکردند قطعا تعداد امضاها شاید به ۱۰۰ نفر هم میرسید
جان فدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
اگر مسئولین امر اقدامی برای اوضاع آشفته دامپزشکی انجام دادند که خوب،وگرنه میریم سراغ پلن B !
کتابدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
انتصاب و ابقای مدیران ناکارآمد و سفارشی بلای جان مردم با فرهنگ استان ایلام شده است کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی ایلام هم گرفتار این موضوع شده اند و متأسفانه گوش شنوایی نیست که پای درد دل کارشناسان و نیروهای این اداره کل بنشینند در این گیرو دار انتصابات فامیلی و باند بازی و رابطه بازی و بده بستان های سیاسی تنها مردم هستند که گرفتار این سوء مدیریت شده اند .دولت آقای رئیسی در استان ایلام با این گونه برنامه ها محبوبیت خود را از دست داده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
مدیری نالایق،ریا کار،دروغگو،ان شا الله عن قریب بساطش جمع خواهدشد۔درود برمدیرکانال تلگرامی تابناک که دغدغه کارکنان دامپزشکی ببان می کند۔
دامپزشک
|
Turkey
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
چنانچه ریالی از حساب اینجانب به عر عنوان و ردیفی کم میشه که شده (قابل توجه امور مالی ) و به حساب آقایان و خانم ها یی که خارج از بدنه دامپزشکی به این سیستم تشریف نامبارک آوردن، واریز میگردد اصلا راضی نیستم و جلو همه هم میگم حرام اندر حرام است
امور مالی هم توضیح بدن مبلغ تسری عالیجنابان از کجا تامین میشه ، شما هم در این دزدی سهیم هستید.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
رئیس امورمالی بخاطر ماندگاری خودش حاضراست هرذلتی قبول وبپذیرد،خودش هم فول اضافه کارو۔۔۔میگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
چه روز وحشتناکی میشه روز اجرای پلن ب
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
راستی مدتی است ازمشاور رسانه ای مدیرکل بخوانید مطالبه گران جوان دردفاع ازمدیرکل ناکارآمدخبری نیست۔
پاسخ ها
عدالت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
سوختش (کارت هدیه ها) ته کشیدن ،نیروهای جهادی و انقلابی ایشان فقط در صورت دریافت کارت هدیه جهادی دفاعیه میدهند
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
راستی مدتی است ازمشاور رسانه ای مدیرکل بخوانید مطالبه گران جوان دردفاع ازمدیرکل ناکارآمدخبری نیست۔
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
طبق شنیده ها مدرکل برای بکسال تایید شده ،ان شا الله به یک سال نمیکشه برکنارش میکنن۔
کارشتاس دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
دکتر احمدی بدلیل اشتباهات مکرر در تصمیم گیری های مدیریتی دامپزشکی را از شادابی و تحرک و فعالیت انداخت. ورود نیرو از خارج ازپیکره دامپزشکی سهم مهلکی است که دکتر احمدی نوش جان کرد. قطعا مضرات این سم علاوه بر دکتر احمدی گریبان نیروهای منتقله به دامپزشکی را خواهد گرفت.
قدیمی ترین مخلص ترین و کاربلد ترین دامپزشکان مورد بی مهری قرار گرفته و دامپزشک دستیار و مشاور ارشد فردی کم تجربه است که چندین روز در هفته مشغول ادامه تحصیل است.
دکتر احمدی در چند ماه گذشته یک سفر کوتاه به دامپشکی ایوان و سرابله داشته و کارکنان ستادی تمایلی برای چهره به چهره شدن با ایشان ندارند.
اقای دکتر احمدی چطور برای فاتحه دختر رئیس سازمان با مدموریت اداری تا قم میروی ولی حاضر نیستی در بین دامداران حضور پیدا کنی و وضعیت مشکلات و بیماریهای موجود در بین دامداری ها را رصد کرده و چاره ندیشی کنی
مطمئن باشید روزی از این سمت عزل گشته و فرد دیگری جایگزین خواهد شد ،از هم اکنون به فکر آن روز و رفتن از دامپزشکی باش زیرا هیچ محبوبیتی در بین همکاران نداری
لطفا بیان بنما چرا قبل از مدیکلی حاضر به شرکت در مراسمات فاتحه خوانی بستگان کارکنان نمی شدی ؟
هیچ محوبیتی نداشته و نداری و استاندار و تیم انتصاب کننده شما بایستی در روز قیامت پاسخ این تصمیم غلط را بدهند.
اگر هرچه زود ترفکری برای اصلاح امور در دامپزشکی نشود فردا روزی با ای کاش این کار را می کردم و این کار را انجام می دانم چیزی درست نخواهد شد .
برادرانه و از روی خلوص نیت به جنابعالی توصیه می نمایم از این مسئولیت استعفا داده تا روال دامپزشکی به حالت قبل باز گردد .
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
درایام اربعین امسال تمام زحمات موکب دامپزشکی گردن خانم احمدی بود ،آقای مدبرکل نالایق ومعاونش تقدیرنامه گرفتن ودرنهایت خانم احمدی انسانبی وارسته برکنارشد،این بود جواب رحمات ابن خانم دلسوز وشایسته۔البته هم جواب مدیرکل وهم جواب زحمات خانم احمدی خود آقا امام حسین خواهدداد،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
همین موکب باعث شد احمدی حکم مدیرکلی بگیره ان شا الله بزودی زود ازش گرفته میشه وبدست نیروی کاربلد ولایق سپرده خواهدشد
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
ان شا الله بزودی زود مثل دوران معاون اموردام جهاد با بی احترامی برکنار وفرد اصلح وصادق بجایش انتخاب خواهدشدهیچ جایی با مدیریت ضعیفی که داره بیشترازیک سال دوام نیاورده وعزل گردیده۔
منتظر
|
France
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
پلن B ..
کنجکاو شدم .انشاله که مدیرکل سریعآ اقدام جهادی کنن ی مقداری وصعیت موجود سروسامان بدن.
یاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
دروغ ، تکبز ، ریا کاری و جهل و بی سوادی دوام نخواهد داشت و همه به جایگاه اصلی خود باز خواهند گشت و در این بین روسیاهی به متملقان و پاچه خواران خواهد ماند که جایی در بین همکاران نخواهند داشت و دور نباش آن روزگاران
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
اقدام انقلابی ازفردی انقلابی برمیاد،نه مدیری ریا کار دروغگو که بست نشسته توی اتاق وچسپیده به میز۔
مشتاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
هر فردی را از اطرافیانش باید شناخت.اطراف مدیرکل بیچاره وترسو یه مشت آدم چاپلوس و ضعیف النفس و کم اراده قرارگرفته اندکه بدون اجازه مدیر کل آب هم نمیخورن.انشالله این افراد روزی ازخواب غفلت بیدار شوند وهمه دست به دست هم دهیم و این جرثومه (مدیرکل) را از اداره پرت کنیم بیرون.پیروزی نزدیک است.«إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم»
یا هوالحق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
قطعا" مدیرکل ضعیف افراد ضعیف وترسوانتخاب میکنه تا حرفی بزای گفتن نداشته باشن۔
گیلدخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
از حادثه لرزند به خود قصرنشینان
ما خانه بدوشان غم سیلاب نداریم

به امید ویران شدن تاج و تخت مدیر کل دامپزشکی ایلام و نوچه هاش
توکل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
ان شا الله هرچه زودتر نابود می شوند، مدیرکل ناکار آمد ودارو دسته اش
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
بلاخره مدیرکل نالایق در خبر سیمای ایلام اوًضاع اسف بار بهداشت گوشت وعرضه غیرمجاز وناتوانی خودش دراین مقوله با ذلت تمام پذیرفت
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
متاسفانه دکتراحمدی لیاقت مدیریت ندارن چون توانای مدیریت دوهفته نامه امیدواینده خودش هم نداشت و خبرنگاران اون دوهفته نامه هم هیچگاه به حق حقوق خودشان نرسیدن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
دقیقااااااااا همینطور است توانایی مدیریت ندارن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار