عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ؛
نماینده مردم ایلام مجلس شورای اسلامی گفت:متأسفانه بودجه فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اما و اگرها گذاشته شده و منابعی که برای این حوزه دیده شده قابل اعتنا نیست. 
کد خبر: ۱۰۸۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱ 24 January 2023

منابع بودجه فرهنگی قابل اعتنا نیستبه گزارش تابناک ایلام؛ علی اکبر بسطامی در حاشیه بازدید جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه استان ایلام از مجلس شورای اسلامی و جلسه با نایب رئیس مجلس، نایب رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی و معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: قطعا حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان در مجلس فرصت مغتنمی است که از نزدیک در جریان فعالیت های مختلف نمایندگان قرار گیرند و عمق مشکلات و کمبود های زیرساختی استان ایلام در حوزه فرهنگی و هنری را به سمع و نظر مسئولین در صحن علنی و کمیسیون تلفیق برسانند.

وی افزود: با توجه به اینکه استان ایلام پیشانی عتبات و عالیات و مرکز ثقل حضور محبین عصمت و طهارت می‌باشد، ضروری است که در این زمینه اقدامات فرهنگی بیشتری خصوصاً در حوزه تولید محتوا انجام شود. 

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به ضعیف دیده شدن ردیف فرهنگی در بودجه 1402 افزود: متأسفانه بودجه فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اما و اگرها گذاشته شده و منابعی که برای این حوزه دیده شده قابل اعتنا نیست. 

بسطامی یادآور شد: ایلام همواره جزء اولین های ترویج کارهای خیر است و امیدواریم که بتوانیم پیام نشست اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه ایلام در مجلس شورای اسلامی را در بست و نشر و رفع مشکلات فرهنگی کل کشور تعمیم بدهیم. 

عضو کمیسیون تلفیق مجلس بیان داشت: ما در حوزه فرهنگ، هنر، رسانه، عترت و قرآن رایزنی ها و جلسات مکرری چ با وزیر فرهنگ و ارشاد، وزیر آموزش و پرورش، صدا و سیما و کمیسیون مرتبط مجلس در راستای دغدغه آنها انجام شده و مواردی نیز ماخوذ شده و باز هم پیگیری ها ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: مسئولین در این نشست قول های مساعدی در خصوص افزایش بودجه فرهنگی 1402 استان ایلام دادند که ان‌شاءلله بتوانیم برآیند این دیدار و گوشه ای از زحمات اهالی فرهنگی، هنری و قرآنی در ایلام را با تدبیر مسئولین کشوری و استان به سرانجام برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار