استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: مشکلات مربوط به حوزه جغرافیایی «ایل شوهان» در استان حل می شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ 04 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا صبح شنبه در دیدار با معتمدین ایل شوهان با اشاره به رشادت‌های ایل شوهان در پیروزی انقلاب اسلامی و نفش آفرینی آنان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: ایل شوهان ایل نجیبی است و به خوبی دین خود را به نظام ادا کرده و همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی اظهار داشت: رزمندگان غیوری از ایل شوهان در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و هم اکنون هم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین هم تلاش می‌کنند.

استاندار ایلام در ادامه با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات شایانی صورت گرفته است و علیرغم همه این تلاش‌ها و ضمن ارج نهادن به این خدمات در طول عمر با برکت نظام، مردم مستحق خدمت بیشتر هستند.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با مشکلات عدیده ای مواجه شد و با وجود مشکلات منابع، آسیب‌های ناشی از کرونا و بدهی دولت‌های گذشته، اما از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون و در مقام مقایسه با گذشته، خدمات شایانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به حوزه جغرافیایی ایل شوهان، ابراز امیدواری کرد: عمده مشکلات مطروحه در حوزه‌های مختلف از جمله راه، روستا، خدمات مسکن، آبرسانی و جاده بین مزارع برطرف می‌شود.

بهرام‌نیا همچنین با اشاره به سیاست دولت برای مهاجرت معکوس به روستاها عنوان کرد: شرایط زندگی مناسب در روستاها هموار می‌شود.

براساس این گزارش، بزرگان و معتمدین ایل شوهان در این نشست مسایل و مشکلات مختلف مردم ایل شوهان را با استاندار ایلام در میان گذاشتند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار