در پنجمین روز از دهه فجر صورت گرفت؛
پایگاه امداد و نجات شهدای سیروان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ 05 February 2023

پایگاه امداد و نجات شهدای سیروان افتتاح شدبه گزارش تابناک ایلام؛ در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای سیروان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام ، فرماندار سیروان ، معاونین امداد و نجات و منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان، نماینده اعضای هیات مدیره، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و جمع دیگری از مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در این مراسم با بیان اینکه یکی از وظایف جمعیت هلال احمر پوشش امدادی حوادث جاده ای است، اظهار داشت: با افتتاح پایگاه امداد و نجات شهدای سیروان 18 پایگاه ثابت و موقت در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

سجاد حیدریان بیان کرد: این پایگاه با عرصه 2 هزار متر مربع، اعیان 250 متر مربع و با اعتبار 32 میلیارد ریال امروز همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

حیدریان خاطر نشان کرد: با توجه به حوادث متعدد کوهستان، صنعتی و کارگاهی و جاده ای در مسیر 3 شهرستان سیروان، چرداول و ایلام و همچنین قرار داشتن این پایگاه درمسیر تردد زائران راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات شهدای سیروان بسیار ضروری بود.

وی افزود: به زودی در اطراف این پایگاه پد بالگرد جهت امدادرسانی هوایی به حادثه دیدگان احتمالی احداث می شود.

فرماندار سیروان در این مراسم از تلاش ها و زحمات شبانه روزی مجموعه جمعیت هلال احمر در یک سال گذشته تقدیر و تشکر کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: الحمدالله در 44 سال گذشته خدمات شایانی در تمامی زمینه ها صورت گرفته است ، همه این ها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هستند، این خدمات را باید قدر بدانیم../م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار