در هفتمین روز از دهه فجر ؛
صبح سه شنبه با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستان ،۲۱ پروژه در شهرستان چوار افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ 07 February 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ ناصر نجفی معاون توسعه منابع انسانی استاندار ایلام در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، با امام جمعه چوار دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب، مدافعین حرم و ۱۸۶ شهید شهرستان چوار و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: دولت سیزدهم با عنوان دولت کار و کرامت خدمتگزار مردم است.

وی افزود: لازم است خدمات دولت سیزدهم در تمام حوزه‌ها بهداشت، راه، آب، برق، گاز اطلاع‌رسانی شود و رضایت خدا و مردم را همراه داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در شهرستان چوار کلنگ زنی و یا به بهره برداری می‌رسد.

امام جمعه چوار نیز در این دیدار نیز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: در این دولت کارهای زیادی انجام شده اما به دلیل کم توجهی در گذشته هنوز محرومیت‌هایی در شهرستان وجود دارد.

حجت الاسلام میهن پرست افزود: دو موضوع مهم استقرار ادارات در شهرستان و استقرار تیپ مستقل ارتش در شهرستان چوار باید جدیت پیگیری می‌شود که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق آن باشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار