مدیرکل گمرکات استان
مدیرکل گمرک استان ایلام با اشاره به افزایش ۳۲۸ درصدی درآمد گمرک ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت : رتبه گمرک استان در صادرات هر گمرک در بین ۱۰۵گمرک صادراتی بدون احتساب گاز طبیعی نهم می باشد .
کد خبر: ۱۰۹۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ 09 February 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ غلامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:در ۱۰ ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ مجموع صادرات از گمرکات استان ایلام به وزن ۲،۸۳۲،۰۰۰ تن به ارزش ۱ میلیارد و ۳۵۶ میلیون دلار بوده است که از لحاظ وزن ۶۳ درصد و از لحاظ ارزش ۵۶ درصد رشد نشان می دهد. 

مدیرکل گمرک ایلام افزود:  این مقدار از کل صادرات سال ۱۴۰۰ که وزن آن ۲۲۷۰،۰۰۰ تن و ارزش ۱ میلیارد و ۱۶۱ میلیون دلار بوده به میزان قابل توجهی فراتر رفته است. 

وی با اشاره به اینکه گمرک مهران با اختلاف در صدر ۱۲ گمرک مرزی با عراق قرار دارد، افزود:در رویه ترانزیت با ۱۳۱ هزار تن شاهد رشد ۶۹ درصدی بوده ایم. 

مدیرکل گمرک استان ایلام بیان داشت: در موضوع مبارزه با قاچاق با تشکیل ۵۶ پرونده به ارزش بیش از ۳۱۵ میلیارد ریال شاهد رشد ۱۳۳ درصدی در تعداد و رشد بیش از ۳ هزار درصدی در ارزش بوده ایم .

وی با اشاره به افزایش ۳۲۸ درصدی درآمد گمرک ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود : رتبه گمرک استان در صادرات هر گمرک در بین ۱۰۵گمرک صادراتی بدون احتساب گاز طبیعی نهم می باشد .

غلامی یادآور شد: پیش بینی می شود ان شاالله تا پایان سال بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن به ارزش تقریبی ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار برسد که در نوع خود کم نظیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار