مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: 15 هزار بسته کمک مومنانه به ارزش 15 میلیارد تومان در محلات حاشیه نشین و روستاهای محروم ایلام ارسال شده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ 21 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی ملک زاده مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام  بیان داشت: کمک‌های مؤمنانه ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان به تعداد ۱۵ هزار بسته به ارزش ۱۵ میلیارد تومان در شهرستانها، حوزه‌های مقاومت و پایگاهها جهت توزیع در محلات حاشیه نشین و روستاهای محروم ارسال شده است.

وی افزود: تقارن ماه مبارک رمضان با سال جدید پخت و توزیع غذای گرم در دستور کار گروه های جهادی قرار گرفته که در بین نیازمندان توزیع می‌شود که امیدواریم این نهضت مواسات و همدلی در ماه رمضان بصورت مستمر ادامه داشته باشد.

مسؤل سازمان بسیج سازندگی سپاه استان ادامه داد: یکی دیگر از محورهای بسیج سازندگی خاص سال جدید قرارگاه نوروزی بوده که در کل کشور ۳۲ قرارگاه جهادی شکل گرفته و به تبع در استان ایلام یک قرارگاه استانی و ۱۲ قرارگاه شهرستانی که محوریت و مسئولیت آن بر عهده بسیج سازندگی است.

وی یادآور شد: از محورهای قرارگاه جهادی استان در بحث کمک‌های مؤمنانه، آبرسانی، تعمیر و مرمت منازل محرومین، اهداء جهیزیه، اردوهای جهادی و سایر عرصه‌های جهادی در دستور کار گروههای جهادی قرار گرفته که به همین منظور ۳۰۰ گروه جهادی در استان ساماندهی شده که در مناطق محروم، حاشیه شهرها کار خدمات رسانی انجام دهند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار