مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: آلودگی و کدر شدن رودخانه چرداول(چناره) ناشی از خروج پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر اسلام آباد و کارخانه (خمیر مایه برتر) واقع در شهرک صنعتی شهرستان اسلام آباد می باشد. 
کد خبر: ۱۰۹۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ 25 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: به دنبال گزارشاتی مبنی بر آلودگی، کدر بودن و تغییر رنگ رودخانه چناره در شهرستان چرداول، سریعا به همراه معاونین به محل اعزام و ضمن بازدید نسبت به نمونه برداری از آب رودخانه و ارسال به آزمایشگاه اقدام شد.

محمدی افزود: ضمن بازدید از روستاهای موجود در مسیر نهایتا منشأ آلودگی محل خروجی پساب واقع تصفیه خانه فاضلاب شهر اسلام آباد و کارخانه خمیر مایه برتر، مشاهده گردید.

وی با بیان اینکه در مورد حفاظت از محیط زیست با هیچ شخص و واحد تولیدی مماشات نخواهیم کرد، افزود: مراتب اعتراض خود نسبت به وضع موجود به اطلاع مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه رسانده شده است.

علیرضا محمدی با اشاره به جلسه ای که به زودی با حضور مدیران و معاونین تخصصی اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام و کرمانشاه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در صورت تکرار این امر از طریق مراجع محترم قضایی پیگیری های لازم انجام می گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط استان ایلام با اشاره به اینکه در استان نیز رایزنی‌های برای حل این مشکل شده است، بیان داشت: امیدواریم که این مشکل بزودی مرتفع تا کشاوزان و روستائیان با خیال آسوده از آب رودخانه استفاده نمایند./م

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
متاسفانه خیلی وقت است که این مشکل وجود دارد ولی مدیران فشل و بی عرضه قبلی پیگیری سطحی هم نکردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار